(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
365 GÜN YA 367 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
365 GÜN YA 367 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu konuları bu şekilde dile getirmek bence yalnış... böylesine duyarlı ve duygusal insanların bir kurdelaya bu kadar takmış olması bence hiç te hoş değil... ve sonuçta bunlardan yöneticiler değil site sakinleri kabahatlı... ben bu sitedeki tüm üyelerin en az bir defa kurdela almasını isterim... tabi öncelikle hak etmeleri şartıyla... ben şiir astığım günlerde bile güzel yazan arkadaşlara puan atarım ki hak eden birinci olsun... bu puan uygulaması güzel ve siteye ayrı bir heyecan katıyor.. unutmadan şiiri kutluyorum... tebrikler... tabi puanımla..
Tehlikeli sularda yüzüyorsun dost...... Eskiden ben yapardım böyle şeyleri , sen kızardın.... Şaka şaka:))Yine konuşturmuşsun kıvrak zekanı..... Konuya hiç girmeden kutlayıp geçiyorum, bir tartışmaya meydan vermemk adına...Ben zaten dipsiz kuyulara attım kalemimi biliyorsun.Harikaydı...Selam ve Saygımla...
çok doğru dile getirmişsiniz bu sorunu.. bence bu günün şiiri olayı yanlış... işin doğal halini bozuyor... bu sevda oy dilenciliği ve gruplaşmalara neden bile oluyor bence.. olmaması gerek.önemli olan duyguların dile gelişi... kimsenin aklına yanlış birşeyler gelmesin.kurdele hiç aklımdan bile geçmemiş bu güne dek.. kutlarım..sevgilerimle...
Günün şiirini bilemiyorum kaç kişi oy verdi ama seçilen şiire de haksızlık etmemek lazım sevgili Ahmet benim bu konudaki tek itirazım günün içinde birden fazla çok güzel şiir olduğunda günün şiirleri oluyor benim için..Günün şiiri değil sadece--)))..Şiirin anayasasında bu sayı kuralını bilemiyorum kaç gerekli... Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Şiirin içerisine defterden dumanlı bir espri :) Her şiir güzelliği ile belli etmez mi kendini öncelerden. Tahmin etmez miyiz önce bu şiir günün şiiri olacak diye. Ama kaç kişi oy verdi konusuna gelince bende bilmiyorum orasını :) Al benden 10 puan bu şiire :)
koltuk tek, aday sayısı çok oluncada sorun çıkıyor
aday tek, koltuk sayısı çok oluncada...
Bu sistem, emin ol; güvenli ve güzel...
Başarılar