Kitapların içinde yakutsun, incisin. Kurtuluş için insanlara müjdecisin. Ermişin, evliyanın gönül sevincisin. Seni sevmeyenin sonu hüsrandır, hüsran. Müminlerin tek kitabı Kur’andır, Kur’an.
Bütün ilimlerin özü ile şahısın. Bütün kitapların sözü, padişahısın. Ey Yüce Kur’an müminlerin baş tacısın. Amel etmeyenin sonu hüsrandır, hüsran. Müminlerin tek kitabı Kur’andır, Kur’an.
Sana iman edenler hidayeti bulur. Seninle amel edenler velayet bulur. Seni gönlünde tutanlar keramet bulur. Seni silenlerin sonu hüsrandır, hüsran. Müminlerin tek kitabı Kur’andır, Kur’an.
Gökten indirildin Hak’tan indin billahi. Ölmüş kalplerimizi dirilttin vallahi. Surelerin, ayetlerin haktır tallahi. İman etmeyenin sonu hüsrandır, hüsran. Müminlerin tek kitabı Kur’andır, Kur’an.
Rabbim ayet, ayet tamamlayıp gönderdi. İmanla yaşayanlar kurtuluşa erdi. Yüce Allah sana uymayı emir verdi. Sana uymayanın sonu hüsrandır, hüsran. Müminlerin tek kitabı Kur’andır, Kur’an.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HÜSRANDIR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HÜSRANDIR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.