(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
^^ÖLÜMÜN ÖTESİ^^ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
^^ÖLÜMÜN ÖTESİ^^ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sen benim yanımdayken ben yokluğunu hissdiyorum gözlerinde boşluğunu görüyorum sen hep sığ sularda yüzerken ben hep derinlere dalıyorum ellerimdeyken ellerin soğukluğunu hissediyorum öperken dudağımdan donukluğunu yaşıyorum sen benim yanımdayken ben yokluğunu hissediyorum yinede hep sen deyip bile bile canımı acıtıyorum
(tam tersi oldu dimi;)) (yüreğinize sağlık.yitik bir sevdanın acısından yılmayıp kendi gayretinizle sırtınıza alıp yüreğinizde taşınmış gibi)gerçekten güzeldi.tebrik ederim...
>>Sevenler için değil yaşarken ölü olmak... diye yazmışsın şiirin hikayesine ve kabul ettim okurken. Amma... Şiirin finalindeki dizede >> ben ölümünde ötesindeyim... beni fazlasıyla düşündürdü ve ben gizemli şiirleri severken buda tıkandım. . Sanırım,,, ac, susuz, uzkusuz ve belkide kansız, cansız hatta duygusuz yaşamak gibi bir şey sanki degilmi?? _Sevdiğin, özlediğin, hissettiğin hatta nefret ettiğin dahi "yanlızca" o değilmi? Şiir fazlasıyla beğenimi kazandı, yüreğini kutlarım. . Herhalde sevenler acıda çekse, gözyaşıda dökse yinede sevmekten vazgecmez değilmi?
Yar olmadan yari yaşamak ve yar yanımızdaymış gibi davranmak, Baktığımız her yerde, dokunduğumuz her şeyde yari hissetmek ölümün ta kendisi demektir. Bu duyguyu yaşayanlar bilir.
ben hep olmalıyım, çünkü aslnda ben senim.... Ne güzel benliğinin sevgili olması.Geceler gündüzler aslında hep o... Yaşadıkca, yaşatır insan bu sevgiyi, hatta cennete bile. Yazılarınız ve yazılarınızın güzelliğinin daim olmasını dilerim. SEvgiyle kalın
gözlerinde boşluğunu görüyorum
sen hep sığ sularda yüzerken
ben hep derinlere dalıyorum
ellerimdeyken ellerin
soğukluğunu hissediyorum
öperken dudağımdan
donukluğunu yaşıyorum
sen benim yanımdayken ben yokluğunu hissediyorum
yinede hep sen deyip
bile bile canımı acıtıyorum
(tam tersi oldu dimi;))
(yüreğinize sağlık.yitik bir sevdanın acısından yılmayıp kendi gayretinizle sırtınıza alıp yüreğinizde taşınmış gibi)gerçekten güzeldi.tebrik ederim...