(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.............GEREK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.............GEREK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sona varmaksa amacı Pişmeye nedendir acı Yaraya sürüp ilacı Her müşkülü çözmek gerek *********************************** İksir mi, sihr'i verdin? Bilmeli , kişi derdin. Âleme zerk olunsun; Aklıdır, sihr'i merdin...
Güler TURAN (babidim)
Takdirlerim her zaman efendim.. Teşekkürlerim ve saygım da...
Coşari der sözler derin Yar gönlüdür senin yerin Haddini bilmez şairin Kuyusunu kazmak gerek
sanırım bir haddini bilmez uğramış :))) valla şiir çok güzeldi dostum,bayıldım........... yüreğin dert görmesin........... tebriklerim dolu dolu.........
Fikri fikir ile vurmak Mazlumun derdini sormak Haksızlığa karşı durmak Zor oyunu bozmak gerek
Coşari der sözler derin Yar gönlüdür senin yerin Haddini bilmez şairin Kuyusunu kazmak gerek
10.08.2009/Samsun
İbrahim COŞAR
sanırım birileri sizi kızdırmış fakat siz aldırmayın onlara değerli dostum,sabırla helva koruk olurmuş, bize yakışan kabadayılık değil vâkarlı olmak, dik durmak ve hoşgörüyle mukabelede bulunmak, teşekkürler, tebrikler,sevgi ve saygımla, selamlar...
anlıyorum hayatın ne suçu var ki? bu hayatı zindan eden yine bizleriz, kendine lütfen iyi bak ve az da olsa iyimser ol değerli dostum,teşekkürler,sevgi ve saygımla,selamlar...
Pişmeye nedendir acı
Yaraya sürüp ilacı
Her müşkülü çözmek gerek
***********************************
İksir mi, sihr'i verdin?
Bilmeli , kişi derdin.
Âleme zerk olunsun;
Aklıdır, sihr'i merdin...
Güler TURAN (babidim)
Takdirlerim her zaman efendim.. Teşekkürlerim ve saygım da...