Ne zaman Gecenin avareliğinde Bir araya gelsen renklerinle Gülücükler dağıtırdı Hayata karşı ezilmiş yüzün Herkese çay ikram etmek Bu işçi ellerin Marifeti olsa gerek
Sen devrimin kadını Bakışlarda ezilenin acısı Yüreğinde tükenişin sancısı Çay bardağı sardığında parmağın Miting meydanlarında, İşçi grevlerinde Gecenin ayazındaki Çay saatleri gelir aklına Birde yitirdiğin dava arkadaşların Her yudumda hissedilir sıcaklık Buz tutmuş dudakların buğusuydu Nefesinden çıkanlar
Ne zamangecenin sessizliğinde Coşuverse yüreğin Devrim şiirleri yazar kalemin Umudun baştan aşağı devrim Sevdan baştan aşağı çay Bilirim ben bilmez miyim? Sen çayı seversin Ben ise seni Sen devrim aşığısın Ben ise ..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.............DEVRİM VE ÇAY şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.............DEVRİM VE ÇAY şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Devrim kadınları yalnız yaşamlarında değil, tüm toplumda yaptıkları ve savundukları değeler ile yer almış sevdayı ve aşkı ikinci plana atmnışlardır ve bundan sonra da yine dudaklarının arasından süzülürken gecenin bir yarısında sıcacık çay yarın ne yapacağını düşünmenin ve uygulamanın yolunu arayacaktır.
farklı şiirinizle serbestte de " ben de varım" diyen tavrınıza bir çay da benden...afiyet olsun dostum, kutlarım, yalnız çayları içerken devirmeyelim bardakları, teşekkürler,sevgi ve saygımla, selamlar...
Siz okumayı özlemişim sevgili abim.
Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize