Bir şarkımız vardı yıllar öncesinden, Şuan bile anımsıyorum. “SENEDE BİR GÜN...” İşte, bu şarkıyı Damgalı pul gibi, Dudaklarıma yapıştırdım.. Senin haberin yok ki. Aşkımı, Sevgimi, Acılarımı, Sevinçlerimi de, Hep yalnız yaşadım. Sitem etmedim, hiçbir zaman. Ahım yüreğimde, İsyanım gönlümde, Gözlerim, yollarda kaldı... Göz yaşlarımı İçime akıttım.. Biliyor musun? Yine de inanmayacaksın, İstersen, Odamdaki yalnızlığıma sor. O da yetmezse, Bir gece yarısı aniden gel, Penceremde bir an bekle.. Yastığıma akan yaşlarımı, Gözlerinle gör.
02. 06. 2007 Suat TUTAK (Sevgisiz yaşanmaz ki adlı şiir kitabı - s, 6
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR GECE ANİDEN GEL... (Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR GECE ANİDEN GEL... (Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir şarkımız vardı yıllar öncesinden, Şuan bile anımsıyorum. “SENEDE BİR GÜN...” İşte, bu şarkıyı Damgalı pul gibi, Dudaklarıma yapıştırdım.. Senin haberin yok ki. Aşkımı, Sevgimi, Acılarımı, Sevinçlerimi de, Hep yalnız yaşadım.
cok güzel bir siir. güzel gönlünüze saglik.sevgiler saygilar sonsuz.
KUTLARIM SNİ SEVGİLERİMLE.