İki türlü b(n)akış var, D/işlersin tuz/ruhuna parça parça, I/sırmalı kelimeleri b/eden d/inlmeli, Aş/k z(t)ariftir g/itmez y/ürekten, K(d)erim h(t)epsi d/olmasın j/etli...
Ağaran saç değil baş tacımdır, Riyakârlar insani utancımdır, Eş olmam ek olmasın düğüm(n), B/ey yalancı, y/akındır s(d)öndüğün...
Anlamak istersen alırsın sığ içine, Sahip çık köprüden geçişine, Aldanma zamanın gidişine, S(b)en b(s)en d/olamam, kovuk d/olmuş dişine...
C(k)anı c(k)ansız c(k)anlı çok, Nitelik taşıyan m/adam yok, Zalimin ise karnı iyicene tok, Ruh hastasıdır yalancılar, s(b)en de b(ş)unu l(b)oş kafana sok!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anla(ma)yana şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anla(ma)yana şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İki türlü b(n)akış var, D/işlersin tuz/rununa parça parça, I/sırmalı kelimeleri b/eden d/inlmeli, Aş/k z(t)ariftir g/itmez y/ürekten, K(d)erim h(t)epsi d/olmasın j/etli...
Ağaran saç değil baş tacımdır, Riyakârlar insani utancımdır, Eş olmam ek olmasın düğüm(n), B/ey yalancı, y/akındır s(d)öndüğün... .......................TEBESSUMLE BAKTIM RESMINE ACABA O COCUK HANGI DUSUNCEDE..TEBRIK EDERIM DOST SELAM VE SAYGILARIMLA...
Resim oldukça etkileyici gerçekten. Barbi bebekleri cinsel çağrışım yaptırıyor diye algılayan zihniyet bu ülkeye hakimken bu vatandaş da bunu yapmış çok mu?
Büyük! olunca ne olur bu toplumun hali!..
Süper...