Aşk hüzünleriyle gecegüllenir /Baktıkça içimde bir şehir küllenir Şiir susar,uzandığım sedir dillenir / Cümle-sinin zavallı kalbimle derdi nedir? Şafak çok uzak bu gece /yıldızlar asi Birazdan düşer rüyalar yolculuklarıma Kardan saraylar içerim gökyüzünde/Bakma yer-yüzümün maviliğine Martılara sızlar toprak/Kuzeyi güney yapan göçler gölgedir.
…/…
Solmuş yapraklarını kokluyorum karanlığın Bir bir düşüyor şehrin ışıkları yokluğuna Kelimeler susuyor kalbimde Sessizlik konuşuyor Aşk deme Aşk deme evlat bu çektiğine Yinede susma Unuttu Unutma Sayfalara sevdiğini söyle Okuyan şiir desin Şair desin İşkence desin Deli desin Gelip geçiyor desin Hayat böyle.
Yeter be Konuşma Sus artık sessizlik Ayaz bu Cesaretim kalmadı Boynum kalemden ağır Tükendim Sarılacağım Martıların izdüşümüne.
…/…
Karanlık renkli bir gökkuşağında Hüzün grisiyle seviştim Dokundum Dokundukça sevgili Yeryüzüne düşen yağmur ikindisinde öldü yokluğun
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüzümde Yağmur İkindisi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yüzümde Yağmur İkindisi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Solmuş yapraklarını kokluyorum karanlığın Bir bir düşüyor şehrin ışıkları yokluğuna Kelimeler susuyor kalbimde Sessizlik konuşuyor Aşk deme Aşk deme evlat bu çektiğine Yinede susma Unuttu Unutma Sayfalara sevdiğini söyle Okuyan şiir desin Şair desin İşkence desin Deli desin Gelip geçiyor desin Hayat böyle.
ne deyim bilemedim bu yazdıklarından sonra,,,, okuyan ne desin!!! sanki dedin ki içimdekileri öyle bir paylaşasım varki kağıt kalemle,benim yaşadıklarımı, anlattıklarımı siz anlayamazsınız sadece güzel bir şiirdi adamın biri dellenmiş döktürmüş der geçersiniz....ama geçmek istemedim hiç de geçmedim,,,yaşadıklarınızı elbet anlayamam ama bu sitede isek az buçuk aynı kesişim kümesindeyiz az buçuk anlıyoruz ama yardım edemiyoruz,sizi az buçuktan öte anladım ama yaşadıklarınızı değil isyanınızı... kutlu-yorum yüreğinden dökülenler harbiydiiii
xxgelincikxx tarafından 8/21/2009 3:46:49 AM zamanında düzenlenmiştir.
xxgelincikxx tarafından 8/21/2009 3:47:16 AM zamanında düzenlenmiştir.
xxgelincikxx tarafından 8/21/2009 3:48:09 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bir bir düşüyor şehrin ışıkları yokluğuna
Kelimeler susuyor kalbimde
Sessizlik konuşuyor
Aşk deme
Aşk deme evlat bu çektiğine
Yinede susma
Unuttu
Unutma
Sayfalara sevdiğini söyle
Okuyan şiir desin
Şair desin
İşkence desin
Deli desin
Gelip geçiyor desin
Hayat böyle.
muhteşemdi diyorum yorumlarımla şiirinizin büyüsünü bozmak istemiyorum... tebrikler...