(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HABER SALDIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HABER SALDIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ölüm, bir nefes ötesi, bir an sonrası, belki de yaşanılan en güzel anın bitiş noktası. Ne yazık ki! müsaade alarak gelen bir ölüm yok alemimizde. Madem bu kadar ani, bu kadar gerçek, zaman-mekan, genç-yaşlı, güzel-çirkin, iyi-kötü, zengin-fakir... tanımıyor, peki biz niye ölümü bu kadar uzak görüyor; hayatı hep hiç ölmeyecekmiş gibi soluksuz yaşıyoruz.Hayatı gerçek anlamda ciddiye almıyoruz.Onu hep katledercesine, bencilce ve sorumsuzca yaşıyoruz!..
Dün gece seni gördüm ey ölüm... Bir yığın yaprak arasında,musallada,kimsesiz... Dün gece seni gördüm ey ölüm... Yani kendimi...
Zamana haber saldım, getirsinler ölümü Sırtlasınlar tabutumu, açsınlar önümü NE ÖLMEK KOLAY NE SONRASI NE DE YASAMAK SEVGİLİ SAİR..ARTIK NE OLMALI KARARSIZIM RABBİM HERSEYİN HAYIRLI OLANINI VERSİN ..
AYYY ALLAHIM NE ÖLÜMÜ NE TABUTU KIYAMAZ YASEMIN YAAAA RABBIM SENI KORUSUN MELEKLER SENINLE OLSUN DUALARIMDASIN EN GUZEL GUNLERIN BAŞLANGICI GUZEL RAMAZANIN MUBAREK OLSUN SEVMEDİM BEN BU SÖZCUKLERI............... CİCİ BAK KENDINE SEVGİLER.......................