Ey vefâsız, kırılgan zamanlardan kalma bu göz yaşların şimdi kup kuru bir çölü andırıyor ruhun anlamsız ve bomboş hayatın içine doğan , sürgün vermiş filizler bahar yeline yenik düşmüş, tıpkı boynun gibi.. oda koyverdi kendini omzundan aşağı...
rüzgâra inat aç bağrını serin güz yellerine karşı kıs gözlerini gülgülücüklerle, sevdanın şavkı vursun denizin mavi yüzüne martılar serenat yapsın ruhuna ve kanatlansın sevdan Venüs’e.. ve gecenin kıyısından geçerken dokun, dokun benimde yalnızlığıma Sana dair kabuk bağlayan yaramı kanat… gecenin tam ortasında ateşe ver yüreğimi… Seninkiyle birlikte feryatlarımız da yansın hadi…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GECENİN TAM ORTASINDA ATEŞE VER YÜREĞİMİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GECENİN TAM ORTASINDA ATEŞE VER YÜREĞİMİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gecenin kıyısından geçerken dokun, dokun benimde yalnızlığıma Sana dair kabuk bağlayan yaramı kanat… gecenin tam ortasında ateşe ver yüreğimi… Seninkiyle birlikte feryatlarımız da yansın hadi…
dokun benimde yalnızlığıma
Sana dair kabuk bağlayan yaramı kanat…
gecenin tam ortasında ateşe ver yüreğimi…
Seninkiyle birlikte
feryatlarımız da yansın
hadi…
yürekten kutlarım
güzeldi
saygılarımla