(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gel şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gel şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreği,kalemi güzel kardeşim...Şiirlerini hep okuyorum,bilesin.Ama son dönemde bir şey farkettim kendimde.Destansı dilini öyle benimsemişim ki,ne zaman çoşmak istesem açıp bir kurtbala şiiri okuyorum:)Hecede bu denli yüksek ritmi sürekli zirvede tutan tanıdığım tek şairsin.Ve seni tanımaktan da gurur duyuyorum,saygımla şairim,İstanbuldan sevgiler.
Mana ve hitab harika. 11 heceyi 5 kıtada da 4+4+3 stilinde koruyabilmek yüksek bir teknik ve kabiliyetin eseri. Kelimat zenginliği takdire şayan. Artık isimsiz de yayınlansa Hakan İlhan Kurt'a aid olduğunu sezmek hiç de zor değil.
Selam ve dua ile...
Aciz tarafından 8/18/2009 2:12:15 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hece şiirinin 4+4+3 lük ölçü pratiğine göre ustaca dökülmüş sözcükler.. Şiirde tema'nın bütünsel yapısına ters düşen herhangi bir konu sapması yok.Sıklıkla söz ve anlam sanatlarıyla donatılmış olan şiiri çok başarılı buldum.