Şart oldu seni yazmak Hüznümü yaktığım gecelere Daldan düşen yapraklara Köpük giymiş dalgalara!
Şart oldu seni anmak Güncelliyorum parmak sayılı yılları Gittin gideli gözlerinin karası düştü Gözlerimden vurdu beni!
Hesap soruyor, Yarına gelmeden nefsimi soluyan nefes Sulara kazıyorum sorgularımı Sensizliğin farkı iki gözümün yakınlığı Dilimin isyanını susturmak için Yokluğunu dudaklarıma mıhlayıp Gömerim benliğimi topraklara!
Hani sözler vardır ya aşka dair Hani dokunuşlar vardır ya boşluğu dolduran Tende canı gül yangınına döndüren.. Hani yeminler vardır ya ağaçlara kazınan Gittin gideli çıplak kaldı gözlerim Dolandıkça dolandı Vedaları saran hüzün sarmaşıklar Yolunda yaşlandı kaldırımlar!
Hani sözler vardır ya Alevli oku yüreğe batan Kefenlenmemiş ceset gibi musallamda yatan Ay tutmadan bakışlarım Suçlarımı yüklenme gün!
Hani sözler vardır ya haykırıp çığlık atan Yokluğa kafa tutan Yağlı kurşun gibi namlusu ecel! Hani gözler vardır ya Derinliğin kuytularına düşürüp Korku vadilerine martılar uçuran!
Suskun dudaklarında yaşamak için Uzanıyorum gözlerinin orman gölgesine Sağanak olup yağmak için Hasret dokunuşlu bulutlarla Gözlerimden su veriyorum serçelere!
Özlemim, yazgım, gülcem, Yeşeren baharım mevsimsiz ayazım Çalmasın gecemi çalan şarkılar Kader duvarını yıkan yorgun kalbim Kara yazım!
Yüz çizgilerimin uzak geçmişi Düş kumsalıma bırak hayalini! Hasretine serdim sevgimi Kıyı ağzı köpüklü sularla kurşunlansın Gözlerimden süzülen bu hikaye Bu savruluş!
Sebebim, mecburiyetim Sarıp sarmalama ufukları Bana bırak gamları Dost meclisimde Sağanak şimdi içime düşen binbir yüz
Akşamüstü gölgesine tutunan güneş Parçalanan umudumdan ne kaldı Hangi yüzle doğarsın güne? Yaralı gecemde sokaklar küskün yıldızlara!
Sam yelleri yıkıyor bak, yıkılıyor taş duvarlarım, Yalnızlık kulaç atıyor kumul denizimde Gözyaşlarımla yıkandı vahalar Dudak yangınımın mimoza gülüşü Yıldızlar titreyince gök mavisi sularda Yeşiller giymiş serabım gülümsüyor yüzüme!
Benden gitmeden önce Seni yazan gecelere sor beni Yüzüne gül düşürmek için Karanlığı sererken bedenime Yıldızları düşür göz yoluma!
Esme baharları ağlatan karayeli Sessizce kal gözlerimde Sürme önüme kanadı kırık sözleri Nefes alışlarım ses olsun yarına Ben göz yaşlarımı serçelere içireyim!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hesap soruyor, Yarına gelmeden nefsimi soluyan nefes Sulara kazıyorum sorgularımı Sensizliğin farkı iki gözümün yakınlığı Dilimin isyanını susturmak için Yokluğunu dudaklarıma mıhlayıp Gömerim benliğimi topraklara!
Kendimizle hesaplaşmak sulara kazımak sorgularımızı.Güçlü mısralar düşürdünüz geceme.Sevgili Nurten Hanım tam bir şiir tadındaydı okuduklarım.Tebrikler ve güzel çiçekler sayfanıza.
Esme baharları ağlatan karayeli Sessizce kal gözlerimde Sürme önüme kanadı kırık sözleri Nefes alışlarım ses olsun yarına Ben göz yaşlarımı serçelere içireyim!
HÜZÜNLERİN SONA ERMESİ ADINA...YÜREK DİZELERİNİZİ KUTLARIM...RABATLI
Hani sözler vardır ya aşka dair Hani dokunuşlar vardır ya boşluğu dolduran Tende canı gül yangınına döndüren.. Hani yeminler vardır ya ağaçlara kazınan Gittin gideli çıplak kaldı gözlerim Dolandıkça dolandı Vedaları saran hüzün sarmaşıklar Yolunda yaşlandı kaldırımlar!
Yarına gelmeden nefsimi soluyan nefes
Sulara kazıyorum sorgularımı
Sensizliğin farkı iki gözümün yakınlığı
Dilimin isyanını susturmak için
Yokluğunu dudaklarıma mıhlayıp
Gömerim benliğimi topraklara!
Kendimizle hesaplaşmak sulara kazımak sorgularımızı.Güçlü mısralar düşürdünüz geceme.Sevgili Nurten Hanım tam bir şiir tadındaydı okuduklarım.Tebrikler ve güzel çiçekler sayfanıza.