(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
....................... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
....................... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kirpiklerin gelir aklıma kalbime ok gibi batışı hatıralar canlanır gecenin bir vakti o son bahar akşamı gelir aklıma sonbahar yaprağı gibi sararıp solan yüzün boşluğa bakan buhulu gözlerin arzularımız simdi karanlık içinde onları hatırlayamıyor hatıralar canlanır gecenin bir vakti artık tozlu raflarda kalmış hatıralar.
MÜKEMMEL DUYGULARA SELAM OLSUN
Arzular içinde karanlık gece beynine nakşetmiş yazıyor hece karışık düşlerde olmuş bilmece çözemedim bağı çözmem imkansız
buda benim ölçülü seninkine layık değil ama hoş gör
Gecenin bir vakti duyuldu feryatlar Sessiz çığlıklar arasında dağıldı hatıralar Bir sen vardın hayalimde bir de anılarım Gecenin bir vakti kaybldu yaşananlar ..........yüreğine emeğine sağlık arkadaşım çok güzel dizelerdi bende eşlik etmek istedim eğenmen ümidiyle
ellerim titrer eski fotoğraflara bakarken kalp atışlarım hızlanır ilk öpüşünü düşündükçe. saçların gelir aklıma o sarı saçların bahar kokuları gibi kokan saçların. hatıralar canlanır gecenin bir vakti ----------------------------------------------------
...GECENİN BİR VAKTİ......
"HATIRALAR CANLANIR GECENİN BİR VAKTİ ARTIK TOZLU RAFLARDA KALMIŞ HATIRALAR..." "GECENİN BİR VAKTİ..." İNER KULAKLARIMA SIRDAŞ BİR FISILTI GİBİ HÜZÜNLÜ SESLER ÇIKARARAK SANKİ !... HEP O SAATLERDE DUYULURDU TÜM İÇ ÇEKİŞLERİ SESSİZLİĞİN ÖLÜMCÜL SESLERİ, YÜREĞİNE VURURLAR ÇILDIRMIŞCASINA ! KALEMİN,KAĞIDIN HAZIRDIR MASADA DAMLATIRSIN KENDİNİ ONLARA ! DAYANIRSIN AŞKLARA,ANILARA ! YAZARSIN,YÜKÜ HAFİFLETİRSİN RUHUNDA Kİ... AYAKTA KALMAK İÇİN LAZIMDIR SANA BUNLARDA DÖŞENİRSİN SOĞUK ZAMANLARA KENDİNİ HASILI HÜZÜN VERİR HEP İNSANA, HER "GECENİN BİR VAKTİ..." ---------------------------------------------------- YALIN VE ŞIRILTILI BİR AKIŞTI ! "GECENİN BİR VAKTİ...." GECEMİN SESLERİNE GİRDİ..... DÜŞÜNDÜRDÜKLERİ ÇOK DERİNDİ !... --------------------------------------------------- KUTLADIM EMEĞİ !... TEBRİKLERİM SİZİNDİ !......
Geceler ki her şeye gebedir, en güzel hayaller gece kurulur en uzun gözyaşları gece dökülür en anlamlı şiirler gece yarıları yazılır en büyük sessizlik geceleri fark edilir en titremeli korku geceleri yaşanılır en büyük intiharlara geceleri gidilir alışılmadık mutlulukları geceleri sayıklarız ruhumuzda en büyük düşlerin içine, yorgan ağlamalarıyla, sevgiliye olan hasreti gece yarıları hüznümüzle anlamlandırırız...
hatıralar canlanır gecenin bir vakti tatlı bir ses duyulur uzaklardan sevdiğimiz şarkılar söylenir gittikçe yakınlaşan bir sesle eski gramofondan. ellerim titrer eski fotoğraflara bakarken kalp atışlarım hızlanır ilk öpüşünü düşündükçe. saçların gelir aklıma o sarı saçların bahar kokuları gibi kokan saçların. hatıralar canlanır gecenin bir vakti hatırlamak güzelmiş gülüşünü hatırlamak hüzün verir ağlayışını. gözlerin gelir aklıma ,mavi gözlerin hülyalı bakışların. Kirpiklerin gelir aklıma kalbime ok gibi batışı hatıralar canlanır gecenin bir vakti o son bahar akşamı gelir aklıma sonbahar yaprağı gibi sararıp solan yüzün boşluğa bakan buhulu gözlerin arzularımız simdi karanlık içinde onları hatırlayamıyor hatıralar canlanır gecenin bir vakti artık tozlu raflarda kalmış hatıralar.
hatıralar canlanır gecenin bir vakti
o son bahar akşamı gelir aklıma
sonbahar yaprağı gibi sararıp solan yüzün
boşluğa bakan buhulu gözlerin
arzularımız simdi karanlık içinde
onları hatırlayamıyor
hatıralar canlanır gecenin bir vakti
artık tozlu raflarda kalmış hatıralar.
MÜKEMMEL DUYGULARA SELAM OLSUN
Arzular içinde karanlık gece
beynine nakşetmiş yazıyor hece
karışık düşlerde olmuş bilmece
çözemedim bağı çözmem imkansız
buda benim ölçülü seninkine layık değil ama hoş gör