Yol uzanır hazan olur Gönlümde Kelebekler çiçekler Öten kuşlar olmasa Ömrüm tatsız geçecek Bir kahkaha Bir güler yüz olmasa Her mevsimde yaşadım Bin hüznü bin sevinci Sevdayla kanatlandım Attım hüzünlerimi Çocukları doğurdum Dedim budur yaşamak Bazen gül bazen diken Hayatım allak bullak.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALLAK BULLAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALLAK BULLAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Umut Remimden de belli deği mi? ben hep güler yüzlüyümmder bazı bazı maske de olsa kalbim güler benim yaşamayı seviyorum tüm acı ve ızdıraplara karşı hala yıkılmadım ayaktayım Sende gülümse. Hayat güzel yaşamak çok güzel.
Hayat hep güzel olmuyor ama temenniler hep güzele açılıyor yada yol alıyor ya o yolda kapalı kapılar ve kanayan yaralar...ALKIŞLIYORUM GÜZEL YAZDIRMIŞ YÜREĞİ...
Değerli şaire hanımefendinin anlamlı ve güzel dizeleri, bizlere yine şiir ziyafeti çektiniz teşekkürler ve başarılar değerli şairemize Yunus diyarından selamlar.
Yol uzanır hazan olur Gönlümde Kelebekler çiçekler Öten kuşlar olmasa Ömrüm tatsız geçecek Bir kahkaha Bir güler yüz olmasa Her mevsimde yaşadım Bin hüznü bin sevinci Sevdayla kanatlandım Attım hüzünlerimi Çocukları doğurdum Dedim budur yaşamak Bazen gül bazen diken Hayatım allak bullak.
BAZEN MUTLU LUKLAR BAZEN DE HÜZÜNLER HAYAT BU ACISIYLA TATLISIYLA KABULLENMEK GEREK HÜZÜNLERDEN UZAK MUTLULUK LARLA KALIN SEVDİKLERİNİZLE SEVGI VE SELAMLAR .
İÇİMDEN BÖYLE GELDİ AFOLA
Derleyip yetiştirdim aşkın meyvelerini Acı tatlı derdim ben hayatın güllerini Sevgi ile büyüttüm kırmadım dallarını Çilesiz giden varmı bu ömrün yollarını
Güller açsın bahçende rengi maşuku yakan Hicabından kızarıp al al yüzüne bakan Huzurun acıları savuran imhasıdır Mevlâ’nın lütfettiği gönül züleyhâsıdır Ey gönül dinle beni şu hikmetli sözü duy. Bırak tedirginliği sinendeki kavle uy
Yol uzanır hazan olur Gönlümde Kelebekler çiçekler Öten kuşlar olmasa Ömrüm tatsız geçecek Bir kahkaha Bir güler yüz olmasa Her mevsimde yaşadım Bin hüznü bin sevinci Sevdayla kanatlandım Attım hüzünlerimi Çocukları doğurdum Dedim budur yaşamak Bazen gül bazen diken Hayatım allak bullak.
hepimizin hayati biraz böyle. cok güzeldi.yüreginize saglik.sevgiler cok cok.
ne güzel cicekler di hic soldurmam ben o cicekleri.cok tesekkür ederim. bende gönlümün en güzel kösesinden kirmizi bir gül demeti gönderiyorum sevgilerimle.
Hayat denen şu dikenli yolda yürüyorsak eğer, Güllerin sayesinde gdiyormuşuz bu yolda meğer. Gelmişiz dünyaya bir hazana binbir hüzüne , Daha çok şey yaşayacağız, dostlar. Bu biline. Engüzel günlerin tüm insanlık aleminin olsun. kaleminiz daim olsun.
sevgili dost, can arkadaş, usta şairem Gülay hanım; Anlaşılıyor ki yaşamda bazı şeyler aklınızı karıştırmış, duygularınızı allak bullak etmiş.Bunları fazla büyütmeyin lütfen. Seven sevmiş biyor, sevdayı ne değiştirir.. Ötesi önemli mi? Yaşam zaten insana göre allak bullak değil mi? Siz bugüne bakın.Dün geçti, yarına çıkacağımız belli değil.Bugün önemli onu yaşamaya bakın. Çok güzeldi şiirin.Kutlarım.Usta kalemin yine coşmuş.Başarılar.Sevgilerimle kal.
gönül kuşların kelebeklerin çiçeklerin hep var olsun umutların daim olsun unumuzu eleyip asmadık ki daha kalburu duvara hayat her yaşta yaşanmaya tat almaya değer hele akıl ve tecrübe ile taçlanmışsa ayaklar rüzgarlarla sarsılmıyorsa bir başka güzeldir.sizi tanıyınca daha çok kendimi tanıyınca büyümekten korkmuyorum başkaları yaşlanmak desede adına...çok güzeldi yüreğinize sağlık sevgiler saygılar
Yol uzanır hazan olur Gönlümde Kelebekler çiçekler Öten kuşlar olmasa Ömrüm tatsız geçecek Bir kahkaha Bir güler yüz olmasa Her mevsimde yaşadım Bin hüznü bin sevinci Sevdayla kanatlandım Attım hüzünlerimi Çocukları doğurdum Dedim budur yaşamak Bazen gül bazen diken Hayatım allak bullak.
Çok güzel dizelerdi tebrikler Hayatta bazen acı bazen sevinçli günlerimiz olur.Buda hayatın acı gerçeği temennimiz mutlu yarınlarda güzel güneşli günler görmeniz saygılarımla...
Yol uzanır hazan olur Gönlümde Kelebekler çiçekler Öten kuşlar olmasa Ömrüm tatsız geçecek Bir kahkaha Bir güler yüz olmasa Her mevsimde yaşadım Bin hüznü bin sevinci Sevdayla kanatlandım Attım hüzünlerimi Çocukları doğurdum Dedim budur yaşamak Bazen gül bazen diken Hayatım allak bullak.
Çok güzel bir şiirdi. Tebrik ediyorum. Saygı ve selalarımla.
hayat bu hayat...tanıdım onu devrilmiş gözlerinden... allak bullak bazen gül bazen diken olmasa hayat ne çok insanın kolundan tutup imtihanı unutturacak değil mi... vardır hayır... tebrikler.
SEN GÜLEN YÜZÜME BAKIPTA SANMAKI RUHUM BAHTIYARDIR DUDAGIMDAN DOKULEN HER KAHAKAHADA BINLERCE GOZYASI SAKLIDIR............ CANIM ABLAM KUTLARIM GÜZEL DIZELERINI SEHERLERDE BIR UMUT BIRAKTIM SAYFANA EN CICISINDEN SEVGIYLE KAL.............
YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN, BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.........
içinde olduğun andır
gerisi !
koca bir yalandır...
hadi gülay gülümseeeeee.