Bir bulutun üstüne taşımıştım aşkımı Sevda melekleriyle sohbetlere dalmıştım Tek bir gün bile inan düşünmeden yarını Sevginin kollarına alıp seni sarmıştım
O kara gözlerinde muzip çapkın bakışlar Bulutların üstünde inan ki uçuyordum Kara gözlerindeki o kararan bakışlar Gene de aydınlığı ben sende buluyordum.
Bir haber bekliyorum telefona bakarak Yalnızca bir hatır sor bir merhaba de yeter Alo değişindeki sesin yankılanarak Bana kadar uzansın bu mutluluk da yeter.
Pembe bulutlardaki sevda meleklerini Bırak orda kalsınlar düşürme sakın yere Kapkara bulutlarla değişmede yerini Gözyaşlarım bağrımda dönüşmesin bir göle
Sen beklide diyorsun bu bir yaz aşkı idi Kalbimizdeki ışık bizi belki yanılttı Buna inanmam asla bu gerçek sevgi idi Unutamadım seni işte bu bir kanıttı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİNİN KOLLLARINDAYIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİNİN KOLLLARINDAYIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen beklide diyorsun bu bir yaz aşkı idi Kalbimizdeki ışık bizi belki yanılttı Buna inanmam asla bu gerçek sevgi idi Unutamadım seni işte bu bir kanıttı.
Usta şairem, sevgili Gülay hanımım, sevginin kollarına sığınıp yine sevda bulutlarının üstüne uçmuşsun. yaz aşkı dediğin unutulmayanlardan olsa gerek.Ona üzüldüm. Amma güzel bir şiirpaylaştım.Kutlarım seni.Başarılı şiirlerin devam ediyor.İçindeki şüpheler de bitse de şu yaz aşkları kalıcı ve sonsuz olsa sanırım çok daha rahat olacaksın.Başarılar kutlarım.Sevgilerim seninle kalsın.
CAN DOSTUM BENİM YORUMUNUZ İÇİN MUTLU OLDUM BENİM İÇİN ÜZÜLMENİZDEN BENİ DOSTANE SEVGİLERLE SEVDİĞİNİZİ ANLADIM SEVİLDİĞİNİ BİLMEK OK GÜZEL SEVGİLERİMLE
YOK BE ARKADAIM NERDE BENDE O ŞANS GELİP GEÇİCİ AŞKIN KAPISINDAN BİLE GEÇMEM. SEVDİM Mİ ÖLÜMÜNE SEVERİM O DA BİR KERE NE YAPAYIM BEN KOÇ BURCU KADINIYIM SEVDA YÜREĞİMİN NAKIŞI İŞLEMİŞİM ONU BİR KERE. SEVGİLERİMLE
sevmek; el ele tutuştuğunda kalbinde bişeylerin kopmasıysa eğer, sevmek; gözgöze geldiğin de hiç kıpırdamadan bakabilmekse eğer, sevmek; kalbini kalbinde hissetmekse eğer, seni seveni sev yüreğinle sahip çık ona mutlak karşığılığını alırsın şairem
CANIM ABLAM GÜZEL MISRALARINDA BU GECE YAZ KOKULARINI TOPLADIM MIMOZALAR KOKTU EN ÖTELERDEN İ PEMBE GÜLLER VARDI YOSUN KOKULARI ŞAHIT YÜREĞİMİZİN SESIYKEN BAZEN AY BAZEN GÜNEŞKEN., AŞKIN YAZI KIŞI SANALI GERÇEĞI VARMI AŞK AŞKTIR.......... SADECE SEVMEK HER ŞEYE RAĞMEN ................ KUTLARIM GUZEL YÜREĞİNDEN OPUYORUM SENI YASEMIN KOKULU BU GECE TÜM YILDIZLARI BIRAKIYORUM GÜZEL DIZELERINE SADECE ŞİMALIM BANA KALSIN..................SEVGİLER......................
SEN SEVGİNİN AŞKIN NE DEMEK OLDUĞUNU ANLADIĞIN İÇİN BÜTÜN KALBİMİ SAYFAMA GELİP BANA ANLATIYORSUN SEVMEK FEDAKARLIKTIR İKİMİZDE BUNU GAYET İYİ BİLİYORUZ BAZEN IZDIRABIN İÇİNDE BİLE AŞKI SEVGİYİ BULUYORSAK O BİZİM GÜZEL YÜEĞİMİZDENDİR YASEMİN ÇİÇEĞİM
O kara gözlerinde muzip çapkın bakışlar Bulutların üstünde inan ki uçuyordum Kara gözlerindeki o kararan bakışlar Gene de aydınlığı ben sende buluyordum.
Bir haber bekliyorum telefona bakarak Yalnızca bir hatır sor bir merhaba de yeter Alo değişindeki sesin yankılanarak Bana kadar uzansın bu mutluluk da yeter.
NE BÜYÜK BİR SEVGİ O GÜZEL YÜREKTEKİ BİR ALO SESİYLE MUTLU OLA BİLEN YÜREGİNE VE KALEMİNE SAGLIK CANNN DOST NEGÜZEL ŞİİRLER OKUTUYORSUN BİZE İYİKİ VARSIN KALEMİN HEP VAR OLSUN MUTLULUKLARLA KAL SEVGİ VA SAYGILAR .
NE İYİ YAPMIŞIM DA EDEBİYAT DEFTERİNE GELMİŞİM BÜTÜN CAN DOSTLAR BURADA. SİZLERİN SEVGİSİ BANA KUVVET VERİYOR CANN OLMAK CANN DOST OLMAK NE GÜZEL ŞEY. TEŞEKKÜR EDERİM GÜZEL KALBİNİZLE BENİ GENE MEST ETTİNİZ. SEVGİLERİMLE.
Sen beklide diyorsun bu bir yaz aşkı idi Kalbimizdeki ışık bizi belki yanılttı Buna inanmam asla bu gerçek sevgi idi Unutamadım seni işte bu bir kanıttı. ======= Usta bir şaireden mükemmel şiir daha okudum.Gerçek sevgiler asla unutulmaz, Saygılarımla,
Pembe bulutlardaki sevda meleklerini Bırak orda kalsınlar düşürme sakın yere Kapkara bulutlarla değişmede yerini Gözyaşlarım bağrımda dönüşmesin bir göle ...............................NE GUZEL SEY DEGILMI SEVILMEK NE GUZELS EY SEVMEK IKISIDE BIRBIRINDEN AYRILMAYAN BIR BUTUN ADETE YUREKLERDEKI SEVGILERIN HIC BIR ZAMAN AYRILMAMASI DILEGIYLE SELAM VE SEVGILERIMLE.....
CANIM BENİM YÜREĞİN ÇOK GÜZEL. SEVMEK SEVİLMEK EVET ÇOK GÜZEL CANIMNE OLUR SEVENLER HEP SEVİLSE DEĞİLMİ? SEVGİLERİMLE SANA BAHÇEMDEN TOPLADIĞIM BİR DEMET ÇİÇEĞİ SAYFANA BIRAKIVERDİM. GÖNÜL GÖZÜM SENİNLE SEVGİLER.
3 dalda oskar ödülü veriyorum. 1. sitenin en güzel şairi dalında. 2. günün en güzel şiiri dalında.. 3. yüreği deniz köpüğü kadar beyaz şair dalında.. aslında bütün oskarları da siz hak ediyorsunuzda diğer şairlerde ekmek yesinler.. onlara da bir kaç ödül vereceğim müsadenizle.. ( ama aramızda kalsın.) zaten sizin de gönlünüz elvermez bütün ödülleri almaya.. versekte bir kaç ödülü kendi elinizle diğer şairlere verirdiniz sanırım. sağlıcakla kalınız sayın şairim.. saygılarımla.....
ÇOK ŞEKER ŞEYSİN GÖKHANCIM NASIL DA GÜZEL YORUMLAR YAPIP TÜM ŞAİR ARKADAŞLARIN VE BİLHASSA BENİM GÖNLÜME GİRMESİNİ BİLİYORSUN. NASIL KEYİF ALIYORUM HEM YORUMUNDAN HEM ŞİİRİNDEN ANLATAMAM. BENİM ÇOCUKLARIM UZAK BİLE OLSALAR SİZLER VARSINIZ SEN VARSIN YÜREĞİMDE SENİ SEVİYORUM. SEVGİLERİN EN GÜZELİ İLE GÖNÜL GÖZÜM SENİNLE. BU İLTİFATLARINI HİÇ UNUTMAYACAĞIM CANNN DOST
kanıt var bizlerde şahit olduk gerçek sevgiye sevmeyi bilene...bazen bir bakış bazen bir eda bazen bir gülücük bile aşık eder..unutulmaz yürekte yer açar o yer asla kapanmaz yıllar geçsede..yaz aşkları uçar gider dudakta hazzı kalır bilinir ama bu defa öyle olmamış.. yüreğinize sağlık sevgi ve selamlarımla
Sen beklide diyorsun bu bir yaz aşkı idi
Kalbimizdeki ışık bizi belki yanılttı
Buna inanmam asla bu gerçek sevgi idi
Unutamadım seni işte bu bir kanıttı.
çok güzel duygu kutlarım şairi ve güz<el şiiri