Yine bitti saigaram oysa bitmemeliydi... En büyük acım izmarit... Her mutluluğun son bulduğu gibi Bu da bitti. Oysa içeme ne cok cekiyordum Hiç bitmeyecek gibi. Ama oda birakıp giti beni Herkes gibi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sigara şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sigara şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yak bi tane daha arkadaşım. çok kötü bir alışkanlık biliyorum ama onsuz ne dünyanın kahrı çekiliyor ne de şiir yazılıyor. o beni bırakacak zannedersem, çünkü ben onu bırakamıyorum:):)) şiir güzeldi. kutluyorum.
Ben bu sigara kelimesinin altında başka bir gerçek aradım ve bulduğumu sanıyorum esrarlı bir şiir olmuş,İlgi(b)Yazı Tasdikli Fotokopisi(1 Adet)üreğinize sağlık.... sigaraya gelince tedaviye gerek yok 35 yıl içtim bir günde bıraktım ve kokusundan diksiniyorum,bütün herkese nasip etsin mevlam saygılarımla
Yine bitti saigaram oysa bitmemeliydi... En büyük acım izmarit... Her mutluluğun son bulduğu gibi Bu da bitti. Oysa içeme ne cok cekiyordum Hiç bitmeyecek gibi. Ama oda birakıp giti beni Herkes gibi...
FAZLA SÖZE GEREK YOK VE ARAŞTIRMAYA NEDEN NİÇİN DEMEYE GEREK YOK
AŞKIN SİGARA BİTMİŞ VE BELLİ Kİ AYRILIĞIN TADİ GÜZEL OLMADIĞI GİBİ AŞKIN İZMARİTİ DE ACI VERMİŞTİR
Sigara güzel bir dost olsaydı zaten içerken çoğalırdı.Dertlere derman olur sonuçta kül bırakmazdı.Bence en iyi dost kitaplar...Teselli de onda... öneri de efendim.Bir insanın daima başucu kitabı olsun derim ben.Saygılar sunuyorum.Şiir serzeniş açısından güzel.
Evet haklsınız fakat sanırım yanlış anladınız beni ben sigara kullanmıyorum aksine kitap okumayı cok seven bir insanım 3 yıl kitap kursuna gittim benim anlatmak istediğimbaşkaydı ama neyse tsk ederimyorumuz için tabikide kitap okumak hayata bir seyler katmaktır en iyi ilaç en iyi dostur...:))cok tsk ediyorum
tebrikler kuzen yine içini dökmüsün kızzz ben diyorum sairr olacan yok diyon:)))) harikayadın canım bence devam ett sigara aslında en büyük düsman ama her mutsuzulugun sonu oldugu gibi mutlulugunda sonu var canım önemli olan umut ve ümidimizi kaybetmeyelim birgün hepimiiz bir birimizi bırakıp gidecez ama sunuda unutma sen gideni değil giden senin o güzel yüregini kaybetmis canım benim öptüm canım devam et basarılar.....sevgilar canım..
öyle ama en iyi dostta sigara dielimki saat gece yarası başına cok kötü bir iş geldi ve efkarlandın... gidip kimin kapısınız calacan arka cebindeki sigarayla dertleşmek de insianı oyalar...kanımca öle düşünüyorum tskler canm inş devamını getiririz...