daha anne koynuna hasretken ucup gittim elin oldum arkadaşlarım ip atlar oynarken ben elleri kınalı gelin oldum tek sırdaşım yok ana gözü yaşlı seni arar oldum gurbeteyim ana al beni yanına özledim memleketimi özledim baba evini baba evinin gülüyken gurbetin kölesi oldum....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
anaa... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
anaa... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
daha anne koynuna hasretken ucup gittim elin oldum arkadaşlarım ip atlar oynarken ben elleri kınalı gelin oldum tek sırdaşım yok ana ..................................DAHA HAYALLERIM VARDI BENIM BEBEGIM OLACAKTI AGLAYANINDAN TAS SEKTIRECEKTIM DURGUN SULARDA..IP ATLAYACAKTIM DAHA..VE OKUYACAKTIM TA..TA SONUNA KADAR..OLMADI AMA..OLMADI BE...DAHA COCUK YASIMDA..GELIN GITTIM..NE YEMEK BILIRDIM..NE EV DERLEMEYI..BIR SABAH BAKTIMKI..O BIR SABAH EVLIYIM..BAŞKA BIR EVDE BAŞLADI BANIM EVLILIĞIM..O VEDE BITTI BUTUN HAYALLERIM...TEBRIKLER DOST SELAM VE SAYGILARIMLA....
aysu hanm güzel yorumlarınızla hafleri bir bir sorguluyoorum ama ne bir harf ne bir cümleyi öyle güzel yorum içinde şiirleirnie bulamıyorum tek kelimeyle cok tskler
tsk ediyorum ama ben evlenmiyorum sadece öle bir yazdım güney doğulu bayanların neler cektiğini hisederek ama yine de tsk ederim..sizede mutluluklar....:):)
baba evinin gülüyken
gurbetin kölesi oldum....
....tebrikler.