Sakın arkamdan ağlama Buna zor inanırım Kabrime gül, karanfil dik ki İşte o zaman anlarım Arada bir sularsan eğer Beni seviyormuş derim Bir de FATİHA okursan Buna çok sevinirim Ve pişman olduğunu duyar İnan çok üzülürüm O an imkanım olsa Zamanı geri getirir Yeniden yanında olmak isterdim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
veda şiiri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
veda şiiri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sakın arkamdan ağlama Buna zor inanırım Kabrime gül, karanfil dik ki İşte o zaman anlarım Arada bir sularsan eğer Beni seviyormuş derim Bir de FATİHA okursan Buna çok sevinirim Pişman olduğunu duyar İnan çok üzülürüm Ve o an... Eğer elimde olsaydı Zamanı geri getirip Yanında olmak isterdim.
güzel bir tema ve ince bir hüzün var.... Sanırım geniş zaman kullanmışsın isterdim değil isterim olursa uygun olacak... tebrikler
Sakın arkamdan ağlama Buna zor inanırım Kabrime gül, karanfil dik ki İşte o zaman anlarım Arada bir sularsan eğer Beni seviyormuş derim Bir de FATİHA okursan Buna çok sevinirim Pişman olduğunu duyar İnan çok üzülürüm Ve o an... Eğer elimde olsaydı Zamanı geri getirip Yanında olmak isterdim.
bu siiri ben sana yakisdiramadim ... ama her ne olursa olsun yasamak cok güzel deyilmi sonucta giden gitmistir ..o da bir gün hatasini anlar ama is isten gecmis olur yani hayat onun icin bitmis olur ... saygilar sevgiler...slm,lar....
Hoşgeldin sevgili Hakan, ziyaretin için teşekkürler. Bir çok arkadaşda aynısını söyledi, sendemi öyle düşünüyorsun. An geliyor ölümde yazılıyor aşkda Hakan.
Sakın arkamdan ağlama Buna zor inanırım Kabrime gül, karanfil dik ki İşte o zaman anlarım Arada bir sularsan eğer Beni seviyormuş derim Bir de FATİHA okursan Buna çok sevinirim Pişman olduğunu duyar İnan çok üzülürüm Ve o an... Eğer elimde olsaydı Zamanı geri getirip Yanında olmak isterdim.
geç kalınmış bir ziyaretti....kusruma bakma sakın....
kutlarım efendim....sevgiler daim olsun....selamlar...
Gözlerden akıp Usulca hayata serpilen Bakışlardan Yüreğe süzülürken
Ansızın toprağa düşüp ekilen Destansı bir serüven.
" Sakın arkamdan ağlama Buna zor inanırım Kabrime gül, karanfil dik ki İşte o zaman anlarım Arada bir sularsan eğer Beni seviyormuş derim Bir de FATİHA okursan Buna çok sevinirim Pişman olduğunu duyar İnan çok üzülürüm Ve o an... Eğer elimde olsaydı Zamanı geri getirip Yanında olmak isterdim."
yazan yüreginiz güzelliklerle dolsun... var olun... çok derin bir anlatim... çok güzeldi...
Degerli yorumun için teşekkür ediyorum Zorgün. Her zaman gülümsenmiyor, her daim mutlu olunmuyor. Bazen acı ve hüzünde yaşanıyor ve öyle bir anda istenmedik sözler söyleniyor burda olduğu gibi :))) Temennilerin için teşekkür ederim ama ben hep beraber gülümseyelim diliyorum çünkü gülümsemek her yüze yakışıyor, bir şıfa ve huzur kaynağıdır.
Giden sevgililer bir gün pişamnlık duyup da geri geleceğini ve gittiklerinde bıraktıkları yüreği yerinde bulamayacağını bilmiş olsalardı çekip g,tmekten vazgeçerlerdi ve hiç bir zaman da sevenlere vede etmek düşmezdi sevgili şairim.
Hüzünlendirdiniz beni. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize
Evet şairem. ilerisi bilinmiyor, zorda olanı bu zaten. Sevgi bu yüzden büyük bir fedakarlık gerektiriyor. Ölümüne sevmek ve her şeye rağmen sevmeyi kim başarıyor dahası kaç kişi başarabiliyor. . Değerli ziyaretinize minnattarım Şairem. Sevgi ve muhabbetle kalın....
Veda hüzün dür yüzü sanki suret-i üful Cehennem de yanmasın ibadet sana kefil
ayrılık bazen hoş olmasa da zamanın varlığı daha iyi hissedilir özlemin kavramını anlıyan canlı alemin vuslatını tassavur etmek bir başka güzellik olsa gerek.civatayla somun zaman uzamasından dolayı yalama olur artık birbirlerini kenetlemezler işe yaramaz olur ama yalama olmadan tedbirini almak zamanı biraz daha uzatır. benim nacizane lafım bazen, kavuşmakiçin olan veda ilaçtır
bu güzel vedayı kavuşmak için yazan kaleme selam olsun
bu kez çok değişik bir tema. hayırdır sevgili kardeşim, şiir harika ama senin kaleminden, yüreğinden ölüm ve sevda bir araya gelmezdi, vardır bunda da bir hayır diyelim ve yüreğine sağlık, kısa, öz ama anlamı büyük artı geri dönüşü olmayan bir yol zaten gidilenyer ve dönüşü imkansızlıklar....
Şiirinizin başlığı beni biraz hüzünlendir di. Ama baktım yıllar önce yazılmış,içim rahat etti, sadece şiir olarak değerlendirmeye aldım ben de. Duygusal bir şiir di. Ders vericiy di aynı zaman da. Kalp kırma,gönül yıkma nereye gideceğimizi unutma der gibi. Düşündürdü bizi de şiiriniz. Güzeldi.Kutluyorum. SAYGILARIMLA.
Evet Hüseyin... Şiir her zaman kişiyle bir tutulmamalı bencede. O anki ruh halimde onu yazdım olay bitti benim için. Ama bazı dostlar kişiliğimle bağdaştıramamışlarve tessüf ettiler. Tabiki bu beni sevindirdi, belki birazda şımarttı ama işte nihayetinde bir şiirdi işte. .
Herkese teşekkür ediyorum yeniden, tabiki sanada ve sevgiyle kal...
Keşke elimizde olsa da zamanı geri getirebilsek fakat neye yarar ki zaman geri gelse bile olacak olan oluyor ve her aşk gibi hüzün seven de kalıyor.Yüreğine sağlık abla.Çok güzel yazmışsın.
Degerli yorumuna minettarım Gökhan. Ayrılıklarda, her ne kadar giden olsada kaybeden hüzün geride kalanda yapışıp kalıyor. Sanırım sen bunu en iyi anlayanlardansın.
Ziyaretin için teşekkür ediyorum. Çok dogru dedin sevgili Ahmet ama bazen dogrularda, nefis için kabulde zorluk çekiliyor. Yaşarken farkına varılmıyor, sonradan bazen çooook gecde kalınabiliniyor.
can arkadaşım veda lar hep hüzünlüdür zaten ama bu şekilde bir veda şiiri yakışmamış sana... gül yüzünden gülümseme,yüreğinden sevgi damlaları eksilmesin...
Ziyaretinle mutlu ettin benı arkadaşım, teşekkür ediyorum. Sendemi böyle bir şiiri bana yakıştıramadın Sevgiciğim. . Arada bir karamsarda olmak, ölümden yazmak, veda etmekde lazım. İyi tarafıda,,, beni ne kadar tanıyıp sevdiğinizi öğrenmiş oldum. Ama sizi üzmek değildi niyetim, sizi seviyorum Allah şahitim.
BENİM TANIDIĞIM HÜLYA'YA YAKIŞTIRAMADIM BU TEMADA BİR ŞİİRİ... BİRÇOK YORUMDA ŞİİR ÇOK BEĞENİLMİŞ,,HARİKAYMIŞ,,GÜZELMİŞ..MIŞ..MİŞ,,,BEN SEVMEDİM BU ŞİİRİ ...SANA ÖLÜM YAKIŞMAZ Kİ!...SEVGİ İLE KAL...
Ziyaretin için çok teşekkür ederim can dostum. . Elbetteki senin beğenmemene bir sözüm olamaz, hakkındır ve dürüstce yazdığın içinde minnettarım. Çok candan başka bir dostumda senin gibi okumuş ama beğenmediğini mesajla bildirmişti ve buda beni azda olsa tanıdığınızı kanıtlıyor ve bana değer verdiğiniz için ayrıca teşekkür ediyorum, mutluyum. . Ama her ne kadar şair değilsemde, bu yolun yolcusuyum ve her konuda yazmak, şekilden şekile girmek,,, kah kendi duygularımı kaleme almak, kah cevremde tanıklık ettiklerimi kaleme almak lazımdır diye düşünüyorum, başarabildimmi bu ayrı bir sor işareti.
Samimi duan, değerli yorumun ve ziyaretin için teşekkür ediyorum. Çok dogru yazmışsın, aslında bende hep "her şeye rağmen yaşamak güzeldir" diyenlerdenim ama duygular bazen bizimle oyun oynar bilmelisin. .
Çok karamsar bir şiir.:) Vedanın böylesini elbette her insan elinde olmadan yaşayacak hiç kuşkusuz.Ama geride bıraktıklarına böyle sitemkâr bir el sallamak...
Şiirin beni çok hüzünlendirdi sevgili Hülya. Ölümü hep düşünürüm ben zaten.Öldükten sonra ardımda bırakacaklarımı... "Çıkmaz bir sokaktır" der geçerim, çaresiz. Elde değil... Ne yaparsak yapalım tüm biriktirdiklerimizi; malımızı mülkümüzü, evladu iyalimizi, eşimizi dostumuzu, anılarımızı... Götürdüklerimiz zaten belli. Geride bıraktıklarımızdan bize gelecek olan, dediğin gibi bir Fatiha ... Selâm ve sevgiyle.
Ziyaretin için teşekkür ederim sevgili Recep. Sebep olduğum hüzün için üzgünüm, hakkını helal et lütfen. . Ya bu şiir 3 sene öncesine yazılan bir şiirsede bile, ithaf ettiğim kişi çooooook gerilerde kalan biri. Sevdiklerime, hele hele beni sevenlere zerre bir sitemim olamaz, olmamalıda. .
O yüzden sakın bana kızmayın, kırılmayın,,,, neticede, o anki ruh halimle yazılmış bir şiir işte.
Sakın arkamdan ağlama Buna zor inanırım Kabrime gül, karanfil dik ki İşte o zaman anlarım Arada bir sularsan eğer Beni seviyormuş derim Bir de FATİHA okursan Buna çok sevinirim Pişman olduğunu duyar İnan çok üzülürüm Ve o an... Eğer elimde olsaydı Zamanı geri getirip Yanında olmak isterdim.
YÜREĞİNİZE SAĞLIK...KUTLARIM....SEVGİ VE SELAMLAR.....
Sakın arkamdan ağlama Buna zor inanırım Kabrime gül, karanfil dik ki İşte o zaman anlarım Arada bir sularsan eğer Beni seviyormuş derim Bir de FATİHA okursan Buna çok sevinirim Pişman olduğunu duyar İnan çok üzülürüm Ve o an... Eğer elimde olsaydı Zamanı geri getirip Yanında olmak isterdim.
Geriye dönülse de hiç bir şey eski güzelliğinde olmuyor Hülya. Şiir güzeldi. Selamlar.
cosari tarafından 8/29/2009 10:55:30 AM zamanında düzenlenmiştir.
Teşekkürler zıyaretin ve yorumuna sevgili İbrahim, çok dogru yazmışsın. . Her ne kadar sonradan kiymet bilinsede yaşanılanları unutmaya care olmuyor. Hiç bir şey aynı tadında kalmıyor, kalpler kırılıyor, duygular zedeleniyor.
Sakın arkamdan ağlama Buna zor inanırım Kabrime gül, karanfil dik ki İşte o zaman anlarım Arada bir sularsan eğer Beni seviyormuş derim Bir de FATİHA okursan Buna çok sevinirim Pişman olduğunu duyar İnan çok üzülürüm Ve o an... Eğer elimde olsaydı Zamanı geri getirip Yanında olmak isterdim. AĞLAMA DEMESİ ZOR,GİTMEK KOLAY, SEN GİTTİN Mİ,ARKANDAN OLUR OLAY, ÇOK OLUR SEN GİDİNCE AĞLAYANLAR, O YATTIĞIN YER, OLSUN SANA SARAY.
Sevgili Nebi... Bu ne yorum dost kalem, beni onure ettin gercekten. Yazığın her cümleye katılmaktayım ama sevenin kaderi bu olsa gerek. İki kıta şiire bu kadar çok ve içten yorum herkesin harcı değil, hele benim hiç değil. Çok ama çok teşekkür ediyorum, yüreğine, kalemine sağlık olsun. .
sevgiliye yazılır tüm mektuplar aşkın ortasında kalmış tek başımayım bir tutam gözyaşında ahenk kalır bu şiir benide yaralar bugün ve şair gider, ayak seslerini duyurmadan
Kim vedayı isterki ama bazen istemekle gerçekler iki farklı tünel oluyor geçmemiz gereken. Biri yaşadığımız zaman, diyeri ise gayb'da saklı olanlar, bilmediklerimiz. . Degerli ziyaretin için teşekkür ediyorum.
Ne kadarda güzel dedin sevgili Ayşe... . Kiminle olursa olsun, her ayrılık ölümden bir parça/ölüm acısı yaşatır insana, heleki bu kişinin "sevdasıysa" kat kat daha fazla. Ayrılığı red işi dahada zorlaştırır, kabule uğraşılırsa ayrılıkla dost bile olunur, yaşamadan kim bilebilir. .
Ziyaretin ve değeri çok büyük sözlerin için sana minnettarım.
Sakın arkamdan ağlama Buna zor inanırım Kabrime gül, karanfil dik ki İşte o zaman anlarım Arada bir sularsan eğer Beni seviyormuş derim Bir de FATİHA okursan Buna çok sevinirim Pişman olduğunu duyar İnan çok üzülürüm Ve o an... Eğer elimde olsaydı Zamanı geri getirip Yanında olmak isterdim.
Harikaydı bu şiir yazan yürek gibi saygı selam ve dua ile..
Sayfama hoşgeldin Semih, değerli yorumun için minnettarım. Eevet,,, giden gitmiştir, gittği gün biten beraberlikleridir,,, sevgi her daim kalıcıdır ve terk edilen değil giden kaybetmiştir. .
Ziyaretin için teşekkür ediyorum. Bence, her şeyin değeri sonradan anlaşılıyor ve maalesef zamanında anlaşılmayan değerin sonradan pek kiymeti olmuyor. . Değerli yorumun için teşekkür ediyorum Nuray.
Sayfama hoşgeldin. Değerli yorumun için teşekkür ediyorum. . Ayrılık olmadan sevdanın vede sevenin değeri anlaşılmıyor çoğu zaman. Bazı ayrılıklar olması lazım, sevenin koruunması adına. .
Buna zor inanırım
Kabrime gül, karanfil dik ki
İşte o zaman anlarım
Arada bir sularsan eğer
Beni seviyormuş derim
Bir de FATİHA okursan
Buna çok sevinirim
Pişman olduğunu duyar
İnan çok üzülürüm
Ve o an...
Eğer elimde olsaydı
Zamanı geri getirip
Yanında olmak isterdim.
güzel bir tema ve ince bir hüzün var....
Sanırım geniş zaman kullanmışsın isterdim değil isterim olursa uygun olacak...
tebrikler