kasırgalar kundağı açık bağır bedeli saat üçü gecenin ben uğultu duyarım. bir tebessüm artığı benden gittin gideli Tandoğan’dan Kolej’e mevsimleri sayarım.
- Maltepe’de kediler ve bir de ben, ben varım! -
karanlığa yazılır bin ışıkta neşeler döner renkler yokluğa gıcırtılar diş eler görünürsün diyerek döndüğüm tüm köşeler bir ayyaşa yaslanır ben gövdemi koyarım.
- Maltepe’de kediler ve bir de ben, ben varım! –
ırgalanır gökyüzü bulutbulut sağımda ak hayâlin dokunur kuzgun seyri bağımda kor bedende uğrağım deli dolu çağımda avuçlarım acıkır ben bûsenle doyarım.
- Maltepe’de kediler ve bir de ben, ben varım! –
rüzgâr vurur başıma düğümlenir yeleğim ay hislerim savrulur yorgun düşer bileğim bir kefende umarsız adım adım dileğim her vardığı sokağa ben sırtımı dayarım.
- Maltepe’de kediler ve bir de ben, ben varım! –
ritmin ayak sesleri sarar sensiz boşluğu baykuşlara terkimde yarasalar hoşluğu yeni hayat perçemi Hay vurunca kuşluğu ayaz düşer şafağa ben vuslatı soyarım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Maltepe'de Kediler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Maltepe'de Kediler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Can;Özlem ablana sorar mısın,bu şiirin için ne düşnmüş,tepkisi ne olmuş?:) Ya da şöylece bir atıfta bulunayım kalemine...Sen ilhamı alıp,kanatlandırıp , sevdiklerine karşılıksız gönderen bir şiir aşığı,ilham dağıtıcısısın!O yüzden teşekkür sözcükleri boyun eğiyor kaleminin karşısında,sağ ol,var ol hep.
Muhtevada zaman olarak geceyarısı geçiyor. Ağlarbaba arkadaşın yazdığı gibi, bu şiir de, Hakan İlhan Kurt'un diğer eserleri gibi, çok karanlıkları aydınlatır. Tebrikler Hakan Bey kardeşim. Selam ve dua ile..