(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GERÇEKMİYDİN ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GERÇEKMİYDİN ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Selam şairem ceynan, yine çok güzel bir serbest şiirini zevkle okudum. usta bir Ressamın eline fırçası , tuvali nasıl yakışırsa senin de eline, kalen öyle yakışmış..Kutlarım...Güzel şiirlerinin sonsuza dek var olmasını, yazmanı diler, ister, beklerim.Lütfen kalemi bırakma.Susuturma olur mu? Kalen sana şiir gibi yakışıyor.Kutlarım.Sevgilerimle kal.
Genel olarak her sayfaya gitmemin özel sebebi olur muhakkak. Ama bu sayfaya şimdi gelmemin çok daha ayrı ve özel bir sebebi var. Rüyamda gördüm dün gece "ceynan" adını. Uzun zamandır da bakmıyordum sanırım yani bilinç altı bir şeylerin olması imkansız gibi ama hayırdır inşallah diyip geldim. Ama şaşırdım diyebilirim.
"Lafontaine"...Hakikaten bir zamanlar uzun uzun daldığım bir isimdi. Ve masal ..Çok girmemek gerek sanırım buraya...
Sonra şiir..Acaba rüyam bana "git de tanımını gör " demek mi istedi dedim...Garip...Güzel bir vesile idi. Kırıldım biraz ki zaten kırıklık vardı ya tuz karabiber sanırım..
Yüreğinize sağlık. Daim olsun şiirlerinizle konuşmak.
Hayır olsun sevgili Havin, ilginç gerçekten..Kırılmanıza sebeb olduğum için üzgünüm, ama sizi sayfamda görmekten memnunum... Sevgi ile kalın, sağlıklı kalın.
Duygu dolu dizelerdi, güzeldi ve de özeldi... Kutluyorum Canan Hanım... Kaleminiz ve yüreğiniz hep var olsun! -Size gücenenlere dünya hep dar olsun- -------------- Selâm, sevgi ve saygılarımla efendim.. Muhabbetle kalın... i.GÖKTAŞ İZMİR
Düş peşinde sevgi benim bugünkü şiirimdeki düşteki sevgi özlemi gibi güzel ve duruydu şiiriniz...Masumane bir istekti şairem beğeni ile okuduğum dizeleri yazan kaleminiz ve yüreğiniz hep var olsun saygılar...
O engin duygularla yüklü hassas zarif yüreğinden çıkan inceliklerin dizelere döküldüğü güzel zarif bir şiir.Bu aşk galiba hayaliyle yaşanan bir aşk mı? desem yoksa platonik bir aşk mı? desem pek bilemiyorum.Ses güzel seslendirme güzel .okurken sanki olanları yaşamıssın gibi .Sizi kutluyorum.Sevgilerimle
Masal kıtaplarından çıkmiş gibiydın. inanın sizde öğlesiniz bir masal kahramanı gibi hakkınızda bir kitap yazıla bilir bunu neden siz yapmıyorsunuz kutlarım ablam yüreğine sağlık sevgiler
Hayır, gerçeğin değilim, sadece okuduğun masaldan kaçan yontulmuş bir kuklayım, yüreğinde çırpınan sana yasaklı bir balığım…....İçimden geldi ve yazdım..... Çok ama çok güzel bir sevda işlenmiş hasretle. Harika şiirinizi yazan ve yorumlayan yüreğinizi kutluyorum. Saygılarımla.....
Her sevdanın bir masalın içinde saklanan ve bir de gerçeğe bakan yönü vardır .. Önemli olan duygulardır, hissedilenlerdir .. Sizin olduğunu hissediyorsanız sizindir ...
Kutluyorum sayın Canan Onuş, çok güzel yorumunuz ve şiiriniz için, içtenlikle ...
Hayat bir masal değilmi sanki...neler görüyor insan oğlu, neler yaşıyor...Bir masal aleminde yaşayan da var...özlem içinde yaşayanda...elbette ne hikayeler yaşanmıştır bu almde...RABATLI
Evet Hilmi bey sanırım bu şiir "Ezan Çiçeklerinin" etkisiyle düştü benimde aklıma..Yorumunuz için çok teşekkür ederim..sizin gibi bir ustanın beğenisi beni mutlu etti..Sevgi ile kalın..Saygılarımla.