Gözlerimden boşanmış gülümsemeler Kulaklarımda uzak diyarların senfonosi Aşkın kirli ellerini yıkıyor Uyanmış güneşin kamaşan gözleri Dudağımın susuzluğuna el atınca yeşilsevdam Kendini buluyor Benliğimden uzaklaşan ben!
Açılır kördüğüm Kaçarım ışığına! Ayak olur ruhum Titretir arş-ı alada ilahi bir sevdanın yanık sesi Huşu içinde Dolandıkça dolanır kır saçlarıyla beyazölüm!
Şefkatle eser tan yeli Kuruyan ten suyunda açılır can gözler Kalmaz sır Tövbelerle yücelir gece Kula kul olmaya gelmez gün! Yıkma gönül kabelerini Hakkaniyet günü bugün Yeşil yaprak düşünce kalbine Mahşeri mahzenden akar ırmaklar Yıkanır ar yağmurlarıyla aklar
Yalan dünyanın vurgun sevdası Giyotinin parlak ışığı mıydı gözüme kan düşüren Celladım gibi Alkış tutma! Zaman çarkına takılı benden ne kaldı? Pervanem oldun döndün sağımda solumda Kararan yolumda bırak beni Toprağın ikliminde Öğüttüğün duygularımı ört üzerime İstemiyorum göz güneşi ıslanmış yağmurları Yalancı tanıklarla bulutlanmasın Bırak beni bırak yaradanımla bırak Çiçeklerimi bırak ben sularım!
Uyumayan gece! Karanlığını mı uyandırdı son söz Düşlerini gözlerimde arama şevval Takıldı kuyruklu yıldız kuyruğuna Gök kandili ışıltılı aynalar Yansımalarda karardı siyah Akan göz ferimde söndü güneşler!
Ayak izim, avuç içi çizgilerim yüzümde şimdi Sırat köprüleri örümcek ağzında Yer verir mi kozasında kelebek? Yalan bala bulanan beynim zehir şimdi
Düşünce düş tül perdeleri Karşıma dizildi zamansız fotoğraf Bulandı nefsin sinsi sıcaklığında Cansuyuma gönlüm düştü!
Mermi namlusunda Yaşam bir varmış bir yokmuş! Hakikatin arayışı olmaz ayraç Kendinde misin topal bakış? Kibir tepeleri kapatır yolunu Gizemli arayışlarda varış noktası toprak Yutma yutulma! Hal tavır kurgulanmış zaman diliminde Elinde tek silah tek mermi O da aşk!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...........O da Aşk............... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...........O da Aşk............... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Düşünce düş tül perdeleri Karşıma dizildi zamansız fotoğraf Bulandı nefsin sinsi sıcaklığında Cansuyuma gönlüm düştü!
Mermi namlusunda Yaşam bir varmış bir yokmuş! Hakikatin arayışı olmaz ayraç Kendinde misin topal bakış? Kibir tepeleri kapatır yolunu Gizemli arayışlarda varış noktası toprak Yutma yutulma! Hal tavır kurgulanmış zaman diliminde Elinde tek silah tek mermi O da aşk!
Gözlerimden boşanmış gülümsemeler Kulaklarımda uzak diyarların senfonosi Aşkın kirli ellerini yıkıyor Uyanmış güneşin kamaşan gözleri Dudağımın susuzluğuna el atınca yeşil sevdam Kendini buluyor Benliğimden uzaklaşan ben! ............................................ BENMİ SENDEYDİM YOKSA SENMI BENDE SACLARIMDA BAHAR YELI VARDI SEN GELIRKEN .... BAK SIMDI HAZAN DOLU HER YANIM YA YUREGIM KAF DAGININ ETEKLERINDE YA HASRETIM... YA SENIN ÖZLEMIN BİR BAŞKA BIR BAŞKA YAKAR SINEMI.... SEN YOKKEN AVUCLARIMDA BAHAR YELİ... GÖZLERIMDE SEN............. ......................................SAYFANA UGRADIM YUREGIMIN HUZZAM AYINI CIKMAZINDAN BIR TEK CICEK KOPARDIM VE SAYFANA BIRAKARAK GIDIYORUM UMUTLARIN BAHAR GIBI OLSUN DILEGIYLE SEN .. SEN ARKADASIM O SANA BİRAKTIGIM YABAN CICEGŞNE İYİ BAK BELKI BİR GÜN BİRİ GELİRDE ONA SUNARSIN GİZLICE SEVGILERIMLE SEVGILERINLE SEVGILERIMIZLE.............
Karşıma dizildi zamansız fotoğraf
Bulandı nefsin sinsi sıcaklığında
Cansuyuma gönlüm düştü!
Mermi namlusunda
Yaşam bir varmış bir yokmuş!
Hakikatin arayışı olmaz ayraç
Kendinde misin topal bakış?
Kibir tepeleri kapatır yolunu
Gizemli arayışlarda varış noktası toprak
Yutma yutulma!
Hal tavır kurgulanmış zaman diliminde
Elinde tek silah tek mermi
O da aşk!
şiir gibi
bir aşk okudum.
saygılarımla
şair.