H ayat acımasız,yollar uzun,ben yorgunum A şk çölünde umudumu kaybettim,dargınım. L aleler güller içinde şakırken bülbüller E şsiz bir güzelliğin SEVGİ’sine vurgunum.
S evmek güzel duygu, sevilmek herkesin hakkı E n güzel sözcük dilden dökülmez,kalpte saklı V arsın değer bilmesin,gönlü olsun yasaklı. G özyaşım akma artık,gözüm yaşımı kurut İ nat etme ey gönlüm unut, sen O’nu unut.
NOT: Can dostum sevgili arkadaşım Hale Sevgi’ye ithaftır. Selam ve Sevgilerimle...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AKROSTİŞ ( Hale Sevgi ) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AKROSTİŞ ( Hale Sevgi ) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
H ayat acımasız,yollar uzun,ben yorgunum A şk çölünde umudumu kaybettim,dargınım. L aleler güller içinde şakırken bülbüller E şsiz bir güzelliğin SEVGİ’sine vurgunum.
Güzel bir akrostiş olmuş, dostlarınıza vefanız hiç tükenmesin. Tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla.
A şk çölünde umudumu kaybettim,dargınım.
L aleler güller içinde şakırken bülbüller
E şsiz bir güzelliğin SEVGİ’sine vurgunum.
Güzel bir akrostiş olmuş, dostlarınıza vefanız hiç tükenmesin.
Tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla.