Sana ; kulluğumuz yok , biz günahkar kulların Beratımızı sağ elimize ver Ya Rabbi !.. Bu ulvi gecede , sana açılan kolların Beratımızı sağ elimize ver Ya Rabbi !..
Görüp gözetensin kulunu bırakmazsın aç Senden bekleriz himmet , namerde etme muhtaç Uzatsam elimi, yaklaşırsın kulaç kulaç Verdiğin rızka şükreden , kul eyle Ya Rabbi !..
Eşsiz tek ilah olduğunu , anan diller ver Temiz olan , harama uzanmayan eller ver İman dolu , aşkınla çağlayan gönüller ver Her an ismini zikreden kul eyle Ya Rabbi !..
Her şey sendendir , sana dönecektir Ya ALLAH Habibindir , Muhammed Mustafa Rasulullah Dileğim ; son nefeste : LA İLAHE İLLALLAH Deyip , tevhidle can veren kul eyle , Ya Rabbi !
T
Tüm şiirsever dostlarımın Mübarek Berat gecesini kutlar,size ve sevdiklerinize hayırlara vesile olmasını Cenab-ı ALLAH’tan niyaz ederim. Selam ve saygılarımla Şükrü SOYARSLAN
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BERAT GECESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BERAT GECESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel bir dua ediliyordu...Kulağıma hep bir ağızdan amin sesleri geldi...En sonunda buldum meğer sizin gönlünüzdenmiş...Allah razı olsun...Kandiliniz mübarek olsun...Saygılar...
Her şey sendendir , sana dönecektir Ya ALLAH Habibindir , Muhammed Mustafa Rasulullah Dileğim ; son nefeste : LA İLAHE İLLALLAH Deyip , tevhidle can veren kul eyle , Ya Rabbi !
AMİN. Allah kabul eder inşaallah dualarımızı. Çok harika bir şiirdi. Tebrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla.
Her şey sendendir , sana dönecektir Ya ALLAH Habibindir , Muhammed Mustafa Rasulullah Dileğim ; son nefeste : LA İLAHE İLLALLAH Deyip , tevhidle can veren kul eyle , Ya Rabbi ! ***************** AMİN sizlerinde kandili mübarek olsun inş.
Her şey sendendir , sana dönecektir Ya ALLAH Habibindir , Muhammed Mustafa Rasulullah Dileğim ; son nefeste : LA İLAHE İLLALLAH Deyip , tevhidle can veren kul eyle , Ya Rabbi ! T hem bu güzel ve anlamlı şiirnizi hem de übarek kandilinizi kutlarım, sevgi ve saygımla, selamlar...