Bir ay önce miydi? Hayır Hayır Bin/bir asırdı sanki Aynı ay gökyüzünde Aynı deniz karşımda Ve Ayın şavkı vurmuştu bağrıma Ben sürgünde bir başıma Ve özlemler basmıştı yüreğimi Kırıp atılmış okumla yayımla .................Bir başıma............... Sevdiğim isimlere götürmeyen bulutlar .......Defolunnn........ Nefret ediyorum sizden
En çok da atımı özledim Denize karşı koşarken rüzgarda Dörtnala Ve ulaşırken ayın şavkına
Canım acıdı sonra Sanki yelesi değdi suratıma Yoksa benim saçlarım mıydı? ............Bilmem..........
Ve bir nefeste Ve bir hamlede Aştım denizleri Rüzgarda savrulan saçlarımla Aya inat güneşimi aramaya
...........Uçtum................. Fırtınaları biçtim Aydan beyaz atımla Savaşçılarımı özledim Toğrağımda Hala oradalar mı acaba?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAVAŞTIĞIM TOPRAKLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAVAŞTIĞIM TOPRAKLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir gidiş,yeni başlangıç...Bir savaşın sonu yeni bir savaş... Şiiiri okurken benim Amazon Ruhu şiirime ne çok benzettim.....Ve yaşadıklarımı nasılda yaşadım tekrar... Her şeye rağmen dimdik,olması gerekende bu.... Yüreğiniz dert görmesin... Saygılarımla... Kutluyorum bu güzel şiirinizi....
Öncelikli olarak sayfama hoş geldiniz toprağım... (Bende aslen Samsun'luyum) Seslenişim siz Amazonlara idi aslında firaz fantastikde olsa... Çeşitli dönemlerdeki şiirlerimi de eklediğim için ister istemez tarz değişiyor zaman içerisinde... Aşk şiirleri de yazıyor kalemim sosyal şiirde değişik yerlerde ve tarzlarda gezmeyi seviyorum ondandır hece yazmayışım ve bir kalıba sığamayışım... Güzel paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim... Samsuna ve size selamlar olsun tüm savaşçılarıma... Saygılarımla...
Ve Zaman “bulmak” zamanı Ve Kavuşmak ........Özlediğim savaşçılarıma ===========================
Hayat baştan sona Mücadele.. Bu mücadelenin içinde birde Gönül ağrıları girerse mücadele biraz daha zorlaşıyor.İster istemez kılıçlar çeliyor,atlara atlanıp sahil boyunca kıyıya vuran dalgalar biçiliyor... Yürekten Tebrikler.
Kendi romanımın asıl karakteri olduğum için belkide o kadar içinize almıştır şiirim sizi... Sayfama hoş geldiniz... Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim... Saygılarımla...
Sayfama onur verdiniz Ümit Bey çok teşekkür ederim... Pzar günü bakacağım inşallah özlediğim savaşçılarım oradalar mı değiller mi? Not: Pazar günü Şair PERWİN teyzem olur biliyorsunuz ve samsunda yaşıyor. Ve kızı Sermin teyzemin kızı o da orada yaşıyor... Ve ben onları ziyarete gidiyorum... E malum amazonlar da samsunda yaşamış haliyle bakacağım hala oradalar mı değiller mi benim amazonlarım...
İster vatan için ister can için savaşın her türlüsü kötü aslında... Ama can verenlerin hatrına el değdirmez yüreğim toprağıma... Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim... Sayfama hoş geldiniz.... Saygılarımla...
Sevdiğim isimlere götürmeyen bulutlar .......Defolunnn........ Nefret ediyorum sizden BU SAVAÇI RUHU SEVGİYİ YAŞATMA VE YAŞAMA ANLAMINDA ALIYORUM..ÇOK HOŞ VEDE ÇOK ANLAMLI DİZELERDİ ..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN.
ne savaşanlar oldu toprak uğruna ne şahlar ne askerler ne padişahlar sonra toprağa sığındılar...Aşkta öyle sanırım onun için savaşacaksın onun olacaksın...
Bir toprak parçası değildir özlediğim savaştığım topraklar... Ne savaşlar oldu yine olacak... Önemli olan insanın insana olan kıyımı... Yeterki insan insana kıymasın.... Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim... Saygılarımla...
ah... benim amazonum........... ne diyeyim sana......... bernaca bir şiir................... ben tanırım ki seni,yakışmış derim............ tebrikler birtanem............. harikasın.öptüm yüreğinden............
her ıslığında savaşın umudun bir dalı kırılırdı. ve bulutların döktüğü üzgüye sebep teknoloji marşına dudak büken eyvah edamızdı….......İçimden geldi ve yazdım.... Yağmurlar bulanmış şiirin şakağında.... Güzel bir şiir okudum yüreğinizden. Kaleminiz susmasın. Saygılarımla....
Oysa kırmışlardı benim okumu yayımı... Almışlardı elimden tüm varlığımı Ve ne zaman ki balkonumda ayın şavkı Aldım atımı gittim özlediğim topraklara Ve bulmaktı tek amacım savaşçılarımı.... Sayfama hoş geldiniz... Ne güzel sözler dökülmüş yüreğinizden şiirsel... Sayfama hoş geldiniz... Mutlu ettiniz... Sizinde yüreğinize sağlık... Güzel dizeleriniz ve nazik yorumlarınız için çok teşekkür ederim... Saygılarımla....
Eskiden savaştığımız topraklar da bir bereket vardı can çünkü alın teriyle kazanılan bir zafer vardı şimdi öyle mi orada bile teknoloji var belki de insanlar şimdi ondan bu kadar asi ve acımasız emeksiz zafer bu kadar olur herkes bir arbede içinde Allah sonumuzu hayır etsin...Harika dizelerdi can düşündüren, düşünürken de sorgulayan dizelerdi yüreğinize emeğinize gönül dolusu tşkler sevgilerimle...
Öncelikle sayfama hoş geldiniz şaire dostum... Güzel paylaşımlarınız için asıl ben teşekkür ederim... Ne mutlu bana ki sizi sarmalayabilmişim şiirimde... Gerçekten de allah sonumuzu hayretsin... Büyük savaşlar verdik ama çok çabuk unutup çok çabuk kaybettik ne yazık ki... Çok teşekkür ederim... Sevgi ve Saygılarımla...
Fantezi kurgulu bir şiirdi ve sınırsız hayallerinde yoğun bir farklı dizelerdi tabi ki bu da şiiri okunur ve ayrı bir özelik katarak okumamıza vesile oldu. Beğenerek okudum.
Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim... Sayfama hoş geldiniz onur verdiniz... Mutlu oldum... Açıkçası sizlerin gözünde gününüze asılması benim için binlerce böcekten çok daha değerlidir... Teşekkür ederim... Saygılarımla...
Sayfama onur verdiniz... Biraz fantastik biraz gothic bir hikayedir anlatmaya çalıştığım... Belki de rüyalarımın açılımı... Teşekkürler... Saygılarımla...
Öfkeli bir tarih saklıdır hep avuçlarımızda. Gönül ordularımızın aşka yürüdüğü o yorgun ovalarda. Kılıçlar yorgun bir gürz olur, yaşamak kıyıları talanlanmış ovalarımızda boynu bükük bir gül gibi yarine sokulur... Tebrikler.
Hangi asırda Allah'ım yolumu açık edecek? :)))) Amazonlarında yolunu ederse elbet benimde eder... Yine de güzel dilekleriniz için teşekkür ederim... Saygılarımla...
Atımı taçlandırdım
Atımın saçlarına
Benim deniz kokan yelelerime
Bütünleştiğim "varlığımdı"
..........Toprağımda.............
Ve
Zaman “bulmak” zamanı
Ve
Kavuşmak
........Özlediğim savaşçılarıma.................
..........................Ve kuşandım okumu yayımı tekrar........................
yolun olsun asil yolu,
kollama sağ ile solu,
Yalandan uzak dur,
Hain olanı vur...
Saşan şahin yolun vatan millet sakarya olsun...
Tek yürekli savaşçılara kimse karşı gelemez...
İNSANLIK ADINA YAŞAYAN TOPLULUKLAR TOPLUMDUR...
Tebrik..