(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........GİDEBİLİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........GİDEBİLİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgisiz çıkılan yollar yokuştur Boşa çağlamaktır boşa akıştır Ayağa değen taş başa kakınçtır Sevgiyi eliyle iten kişidir ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM DEĞERLİ KALEMİNİZDEN KALEMİNİ YÜREKTEN KUTLARIM.BUGÜN TESADÜFEN SAYFANA GİRDİM VE ŞİİRLERİNDEN ÇOK ETKİLENDİM.BUNDAN SONRA ŞİİRLERİNİ TAKİP EDECEĞİM.ÇOK HARİKA ŞİİRLER YAZIYORSUN.KALEMİN VE O GÜZELİM YÜREĞİN HİÇ SUSMASIN.SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300
HER KITASI AYRI BIR ANLAM AYRI BIR DUYGUYDU ACITTI BILIYORMUSUNUZ BAZI GERÇEKLERI GÖRMEK GIBI AYNADA BAZI GIDENLERIN HAKLIYDIDA YUREK SESINIZ BAZEN HİÇ KABULLENESI GELMEDI YUREKLERIMIZE SEVGİLER KUTLARIM ÇOK GÜZELDİ ...................... YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN, BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.........
teşekkürler yasemin.............. paylaşmak çok güzel............. yasemin tutkum benim.inanın hiç soldurmam.......... iyi bakacam onlara........... mutlu kalın arkadaşım................
Her omuz her başa göre değildir Taşımak yürekli sevda işidir Gitmek istiyorsa gide de bilir Kendi isteğiyle giden kişidir
Hani bir soz vardir dogru hatirliyorsam her babayigitin harci degildir derler . Bu dortlugunuzu bu sebepten cok begendim.yine cok anlam dolu duygulanarak okudum bu guzel siirinizi .Yazan gonul susmasin ,Tebrikler !!!!!!!!!!!!!! Kucak dolusu sevgilerimle.
NILGUN tarafından 8/6/2009 7:12:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
Önce seni tekrar aramızda görmekten son derece mutlu oldum sevgili pervin .zaten seni ben hiç unutmamıştım arkadaş listemde de hala duruyorsun .Filozofça düşüncelerle yazılmış güzel bir şiir.Seni kutluyorum Perwin.Sevgilerimle.
Mutluluk dilemek yüreğe erdem Dilerim şen olsun ömründe her dem Onu da vardır bir bekleyen âlem Belki de kendine yeten kişidir
Mutluluklar hep seninle olsun teyzem... Ne kadar güzel ve ne doğru betimlemelerle anlatmışsın şiirini... Harika yüreğin dert görmesin inşallah... Sevgilerimle...
en kısa öyküye sığmak... üç nokta bir virgül yada bir ünlem kadar kısa.... ne kadar varız hayatta kısa zamanlara sığdırdığımız öykülerin ömrü ne kadar... hüzne,sevince hayatın bütün öykülerine hazırlıklı iken neden canımız yanar... çünkü bir yanımızda kader yazılmıştır her öykü...
bu şiir bambaşka tatlı,çok farklı bir güzel.... sevgiler saygılar...
Boşa çağlamaktır boşa akıştır
Ayağa değen taş başa kakınçtır
Sevgiyi eliyle iten kişidir
ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM DEĞERLİ KALEMİNİZDEN KALEMİNİ YÜREKTEN KUTLARIM.BUGÜN TESADÜFEN SAYFANA GİRDİM VE ŞİİRLERİNDEN ÇOK ETKİLENDİM.BUNDAN SONRA ŞİİRLERİNİ TAKİP EDECEĞİM.ÇOK HARİKA ŞİİRLER YAZIYORSUN.KALEMİN VE O GÜZELİM YÜREĞİN HİÇ SUSMASIN.SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300