Duvarlar pusuya yatmış Saldırgan, düşünceli Gün gezgini dil uzantılar.. Tutanabilmek için yaşama Gözümün perdesine asılıyor. Ellerini tutamadığım cocukluğum!
Aldatma beni Bedenimi kucaklayan yatak Gece siyah Hava soguk Uzak dur uzak Hayallerimin avuntu karanlığı Gözümün gölgesine oturma! Yar saçı değmemiş yastık, Ayak sesini çek kulaklarımdan! Gelme üzerime dalgın bakış Can yorgun yol yorgun Aldanır gönül sularım Güneşin kirpiğine takılsa da ay Sızıyor gözlerimden düşlerimi üşüten yalnızlık!
Bağrımı yakan aşk Dökülürken ızdırap denizime Kırılgan gölgelerin gözyaşları Açar mı dil çiçekleri, açar mı? Sokaklar haykırırken gözlerimde
Yüreğimi yakan hayal meşalesi Geç kaldın beklentime Devrilen çınar sanki Sorgun sarılışlarda Garipler yolunda volta ayaklar Hüzün rengine yuvarlanırken hazan Buzdan heykele döndü gel!
Hareli kelimeleri kıran kalemim Ömrüm yetmez anlatmaya Yarene yar demek beden toprak Yüreğimin alfabesi, muhabbetin muhasebesi Neyzen bedenimde ney solukları!
Bir damla su göz demek Yürekleri hoplatan bulut demek Toprağa yeşiller giydiren yağmur demek Iramaklardan bir bardağa sığmak demek Özlemlere özlenen yüreklere mektup demek Bir damla su demek sen demek Aşk demek sen demektir!...
Yürek kelemiyle yazılan nağmeler Yazdıkça yaz! Hasret düşüren gözyaşları Yazdıkça yaz ! Sislenen buluttaki zemheri ateşi Düşmesin salkımsöğüt gözlerin. Kalsın anlaşılmazlığın hercai Adın var her satırda!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Adın Var Her Satırda şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Adın Var Her Satırda şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Suskular sinmiş duvarlara… Sabrım sınanıyor acıların örsünde…Bir yük vagonunda gider gibi geçiyorum yılların üzerinden..Vagon yükü acılar taşıyorum sol yanımda… Ve hiç unutmuyorum sevgi expresinde hep bir kaçak olduğumu… Yol boyu mırıldanıyorum türkümü…Sesimde gurbetin ateşi ve yüreğimde tutsak bir sevdanın sızısıyla yana-yakıla yaşıyorum…
Bir tufanda boğuldu sevinçlerim.. Ne vakit Uçursam beklentilerimi umudun gökyüzüne; soğuk rüzgarlar döve döve içeri aldı beni… Mermileşmiş yasaların kesin hükümlerine geçmedi , sayfalar dolusu savunmalarım..Ne yana dönsem hükümlü duvarlar örüldü gözlerime…. Şimdi kan kaybeden bir yaradır içimdeki bozgun…
Zafere gidilecek yollar ortadayken,kelime oyunları arasına sıkıştırılan , yüklemsiz cümleler kaldı avuçlarımda… Yine yanlış notalarına bastım hayat türküsünün… Kanlı bir yenilginin,kangren olmuş düşlerini kesiyorum kör bir bıçakla.. Koca taşlarla vuruluyor habil yüreğime; Ölüm kusuyor kabil soylu haydutlar… Öldürülüyorum faili meçhul satır aralarında…
Şimdi hangi kapısını aralasam düşüncelerimin; Adını özgürlük koyduğum tutsaklığıma açılıyor bahçesi Sonra ;hapislik başlıyor içimde …Odamın ışıklarını gündoğumuyla söndürmeyi öğreniyor uykusuzluğum…Üstümde kuşları vurulu sağır bir gökyüzü… Uzaklara sürgün edilmiş bedenimle, başımı ağırtan cümleler biriktiriyorum yenikliğimin kavrukluğunda…
Uykusuzum…
Uyanıyorum gecenin kör bir vaktinde; Birden bire duvar,birden bire hüzün.. Aç karınla sigara içmeyi dayatıyorum ciğerlerime… Nereye sığınsam bıçak gölgesi düşüyor yalnızlığıma.. Uykusuzum,Zulmün bağrında şafaklar sökülüyor demir meridyenlerle çizilmiş penceremde... Vuruluyor gölgelerin acıyan yanlarıyla taptaze papatyalarımın ömrü… Örülüyor kalbime birbirini tutan keskin tel örgülerle.. Güneşim kolumda türküler okurdum oysa...aldırmadan yağan soğuk yağmurlara..
Şimdi yatağını unutmuş dalgın bir ırmak akışlarım.. Ne denize ulaşabildim ..Ne de ırmak kalabildim... Durgunum... "
Bir damla su göz demek Yürekleri hoplatan bulut demek Toprağa yeşiller giydiren yağmur demek Iramaklardan bir bardağa sığmak demek Özlemlere özlenen yüreklere mektup demek Bir damla su demek sen demek Aşk demek sen demektir!...
Çok güzel bir sevda şiiriydi. Tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla.
Bir damla su göz demek Yürekleri hoplatan bulut demek Toprağa yeşiller giydiren yağmur demek Iramaklardan bir bardağa sığmak demek Özlemlere özlenen yüreklere mektup demek Bir damla su demek sen demek Aşk demek sen demektir!...
Diyecek bir şey bulamıyorum.Harika dizeler yüksek sesle okudum.Çok da güzel yorumlanıyor.Tebrik ederim.Yüreğinize sağlık.Saygılarımla..