Bülbül nâzenin güle kavuşmak için bekler, Kor içinde kavrulup sînesine al ekler, Onun bu müştakını kıskanır tüm çiçekler, ………Gül’le hem-hal dûçarın, na-gehan kalbi tekler…
Gözü yollarda nâr gül, sevdakârı nerede? Her gün gazel şakırdı, sırmalı pencerede, Yüreğini bir haşyet sarar inceden ince, ………Mâtem-şümul olmasın, ötmesin üveyikler…
Veda zamanı geldi, tüllendi artık hüzün, Son nefes ân-ı seyyâl, en zor anları sözün Lebinde bir dendene: ‘O Yâr benim can özüm’ ………Bülbüle gül hâr oldu, ağlaştı tüm melekler…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜL-İ ZÂR BÜLBÜL-İ NÂLÂN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜL-İ ZÂR BÜLBÜL-İ NÂLÂN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir hazîn efsanedir, hayâl perdeme düştü, Beni benden geçiren, ne yürekleri delen,bir düştü, Kalemimden damlayıp, kelâma kan düştü, ………Gün tekrar ağarırken, yarın bugünden sonraki gün sürecek meşkler… Enfes harika bir şiir kutlarım yazan yüreği sevgi saygılarımla
revnakın şulesiyle kendimden geçtim hemdem oldum şiirin büyüsü ile bir zar-ı ateş ki sardı tüm benliğim ben o bülbül-i ranayı kalb-i derunumda hissettim...
/gelişin şiir hanemize mükemmeldi canım, daha nice böyle gelişlere diyerek öpüyorum tertemiz alnından sen ve şiirinin/ sevgilerimle........
Kalimera tarafından 8/1/2009 12:23:48 AM zamanında düzenlenmiştir.
Veda zamanı geldi, tüllendi artık hüzün, Son nefes ân-ı seyyâl, en zor anları sözün Lebinde bir dendene: ‘O Yâr benim can özüm’ ………Bülbüle gül hâr oldu, ağlaştı tüm melekler…
Hoş geldiniz hoşluklar getirdiniz güzel dizelerdi bir nefeslikti...
Veda zamanı geldi, tüllendi artık hüzün, Son nefes ân-ı seyyâl, en zor anları sözün Lebinde bir dendene: ‘O Yâr benim can özüm’ ………Bülbüle gül hâr oldu, ağlaştı tüm melekler…
Bir hazîn efsanedir, hayâl perdeme düştü, Beni benden geçiren, ne dil-şikâf bir düştü, Kalemimden damlayıp, kelâma dem’a düştü, ………Gün tekrar ağarırken, ferdâ sürecek meşkler…
ilk şiiriniz ve aramıza hoşgeldiniz...mükemmel ötesi bir şiir okudum sayenizde...bu kelimeleri oluşturan ve dillendiren şahsı merak ettim doğrusu...tebrik ederim,saygılar...