(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELLERİMLE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELLERİMLE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
. .............................................BU GECE ELLERINI TUTMAK ISTIYORUM DOYA DOYA..VE SARILMAK KANA..VE KOKUNU DUYMAK DUYDUGUM HER KOKUDA NEFES ALDIGIMI YASAMAK ISTIYORUM.BEN BU GECE ELLERINI TUTMAK ISTIYORUM VE BU GECE AVUCLARINDA UYUMAK DOST TEBRIK EDERIM SELAM VE SAYGILARIMLA..
Kısa fakat anlamlı bir sevgi şiiri gözler birbirini gören gözler birbirine sevgi veren gözler eller eler eleri tutunca birleşen yürekler.Birbirini seven yürekler işte şiirine böyle bir yorum yaptım değerli şair kardeşimin. Küçücük şiirin çok şey anlatıyor anlayana değerli kalemini kutlarım Yunus diyarından selamlar.
.............................................BU GECE ELLERINI TUTMAK ISTIYORUM DOYA DOYA..VE SARILMAK KANA..VE KOKUNU DUYMAK DUYDUGUM HER KOKUDA NEFES ALDIGIMI YASAMAK ISTIYORUM.BEN BU GECE ELLERINI TUTMAK ISTIYORUM VE BU GECE AVUCLARINDA UYUMAK DOST TEBRIK EDERIM SELAM VE SAYGILARIMLA..