(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SONRA ACI ÇEKERSİN...(Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SONRA ACI ÇEKERSİN...(Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Goncadan güle dönmüşsün bilesin, Acı verme, sen de acı çekersin, Dalın meyva yüklü, yazık edersin, Boş yere kendine acı verirsin. yÜREĞİNE SAĞLIK.kUTLADIM SELAMLA DOST ŞAİR.
Gönül dostu ve arkadaşımgönül gözü, sayfamı ziyaret edip şiirimi paylaştığın için onur duydum.Mutlu oldum.her zaman bekliyorum.Lütfen hep gelin ve diğer yazı türlerini de okuyun.Onlarıda beğeneceğinize inanıyorum.Sevgiyle kalın.
Gönül dostu ve arkadaşımsessiz feryat, sayfamı ziyaret edip şiirimi paylaştığın için onur duydum.Mutlu oldum.her zaman bekliyorum.Lütfen hep gelin ve diğer yazı türlerini de okuyun.Onlarıda beğeneceğinize inanıyorum.Sevgiyle kalın.
sağol usta şairim, dostum ve değerli arkadaşım GELENDE, sayfama gelip şiirimi paylaşıp, yorum bırakma inceliğini gösterdiğin için teşekkür ederim.Yine beklerim.Sevgilerimle kal.
insanların günümüzde dua yerine beddua ettiği düşünülürse.
samimi ve sıcak