(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİTTİĞİN AN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİTTİĞİN AN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevdalı kalbime sapladığın hançer Beni de al bu diyardan gönder Sen yoksan artık eğer Vakti gelmiştir demir almanın Sahte aşk gemisinden... ---------------- harikasınız dost tek kelimeyle... alkışlarımı bırakıyorum sayfanıza... ..sevgiyle...
Gittiğin an Ölümü gözlerimde Azrail’i tenimde Hissettiğim an. . . Gittiğin an Ümit kervanlarının Artık bu yürekten Geçmeyeceği an… Fatih bey yüreğinize sağlık güzel dizler için sevgilerimle
Giderse yüreğim sensizliğe hasret, Giderse her şeyi alıpta yüreğim sabret, Giderse bıraktıklarını da götür gerideki gaflet, Giderse kırıntılarından olur bir çürümüş namzet, ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: buda benden hediye,kabul ederseniz .arkaya bakmamak gerek desem biliyorum kolay olmadığını. mutlu olmanız dileğimle.Selamlar gönderiyorum güzel yüreğinize...
Dayan yüreğim dayan ne olur sabret Silkelen de üzerine çökmesin gaflet Her gidenin arkasından çöküyor hasret aç yüreğinin kapısını dökülsün nefret ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
geriye değil hep ileriye bakmayıda öğrendik artık... değerli zamanınızı ayırarak çok değerli yorumlarınızı benimle paylaştığınız için teşekkür ediyorum.
Yürek yaralı Sevda dargın Kalp parçalı Hasrete vurgun…
Gittiğin an Ümit kervanlarının Artık bu yürekten Geçmeyeceği an…
Gitmeler ah bu gitmeler, ne çok yürek yakıyor... Şiir de yorum da muhteşemdi... Seven yüreğinize sağlık efendim. İlhamlarınız eksik olmasın... Selam ve saygılarımla...
gerçekten harika bir resim ben resime takıldım çok anlamlı geldi şiire renk ve ahenk katmış bitmiyor fatih bey hiç bir şey birmiyor aslında her bitiş yeni bir başlanngıçtır kaleminde kelamında hiç tükenmesin inş hoş ve mutlu kalınız selam ve saygımla
demir alma vakti geldimi hiç beklememek gerek, çünki sonrası yıkım,sonrası hüsran sonrasın hep kalp kırıkları oluyo. herşey yerinde tadında ve zamanında güzel... değerli zamanınızı ayırarak çok değerli yorumlarınızı benimle paylaştığınız için teşekkür ediyorum.
Giderse yüreğim sensizliğe hasret, Giderse her şeyi alıpta yüreğim sabret, Giderse bıraktıklarını da götür gerideki gaflet, Giderse kırıntılarından olur bir çürümüş namzet,
Muhteşem yüreğini kutluyorum...değerli kalemin daim olsun sen yaz biz okuyalım büyük bir zevkle,,
Güzellikler tükenmesin inci tanesi yüreğinde değerli şair dostum,
Beni de al bu diyardan gönder
Sen yoksan artık eğer
Vakti gelmiştir demir almanın
Sahte aşk gemisinden...
----------------
harikasınız dost tek kelimeyle... alkışlarımı bırakıyorum sayfanıza...
..sevgiyle...