Hep sevgiliye mi yazılır sözler şiirler, Benim dostlarım her şeye değer Onlar varsa yanında bir ömür eğer, Boşver yalandünyayı,üç günlükmüş keder
Hani derler ya bu dünya bir angarya, Fani dünyada yalancı,sahtekar çok fazla, İşte onca dalkavukların arasında, Bir tek benim dostlarım yanımda
Sağolun,hep varolun siz sevdiklerim, Benim sırtım yere gelmez artık bilirim, Görünmezsiniz iyi günümde yoktur hiç sitemim, Dar anımda görünmez bir elsinizdir eminim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖRÜNMEZ ELLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖRÜNMEZ ELLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hep sevgiliye mi yazılır sözler şiirler, Benim dostlarım her şeye değer… Onlar varsa yanında bir ömür eğer, Boşver yalan dünyayı,üç günlükmüş keder…
Hani derler ya bu dünya bir angarya, Fani dünyada yalancı,sahtekar çok fazla, İşte onca dalkavukların arasında, Bir tek benim dostlarım yanımda…
Sağolun,hep varolun siz sevdiklerim, Benim sırtım yere gelmez artık bilirim, Görünmezsiniz iyi günümde yoktur hiç sitemim, Dar anımda görünmez bir elsinizdir eminim…
DOSTA DOSTLUĞA DAİR GÜZEL BİR ŞİİR İMGELER MÜKEMMEL TEBRİK EDERİM SAYGILAR
BU SİTEDE YAZAN BİR ÇOK ARKADAŞ SANIRIM BELİRTTİĞİNİZ GİBİ SEVGİLİDEN BAŞKA YAZMAAYI DENEMEK İSTEMEZLER AMA NASIL OLDU TAMDA BANA HAZ VEREN BİR ŞİİRLE KARŞILAŞTIM YÜREĞİNİZE SAĞLIK EĞER DOST VE DOSTLUK YOKSA SEVGİLİ NASIL KORUNACAK SENCE.KALEMİN ELLERİN YÜREĞİN DERT GÖRMESİN KARDEŞİM ÇOK GÜZEL HOŞ OLMUŞ DEVAM LÜTFEN SELAMLARIMLA .
BU SİTEDE YAZAN BİR ÇOK ARKADAŞ SANIRIM BELİRTTİĞİNİZ GİBİ SEVGİLİDEN BAŞKA YAZMAKAYI DENEMEK İSTEMEZLER AMA NASIL OLDU TAMDA BANA HAZ VEREN BİR ŞİİRLE KARŞILAŞTIM YÜREĞİNİZE SAĞLIK EĞER DOST VE DOSTLUK YOKSA SEVGİLİ NASIL KORUNACAK SENCE.KALEMİN ELELRİN YÜREĞİN DERT GÖRMESİN KARDEŞİM ÇOK GÜZEL HOŞ OLMUŞ DEVAM LÜTFEN SELAMLARIMLA .
değerli yorumunuz beni çok onure etti.ayrıca beğeninizi kazanan bi konu üzerine yazılmış olması da çok mutlu etti beni...kesinlikle dostluklar olmasa sevgiler de korunmaz...bunu az önce yaşadığım bir olayla daha da iyi anladım...teşekkür ediyorum...sayfama yorumunuzla renk kattınız...saygılar...
bundan eminseniz ötesi boş zaten...ne güzel ne mutlu size ki bu zamanda dost edinmek çok zor ve hatta dostluğu sürdürebilmek çok zor çünkü karşındaki de tıpkı senin gibi olmalı önce güven olmalı dostlukta saygı ve sevgi peşinden gelir...ben yanıldım dost konusunda Rabbim sizi yanıltmasın tek hatam kendi yüreğim gibi görmek oldu insanları demek ki yanlış mış seçimim canı gönülden kutladım selam ve sevgiler bıraktım sayfanıza...
yorumunuza tüm samimiyetimle katılıyorum...gerçekten bu zamanda dost bulmak,bulmayı geçtim o dostluğu sürdürmek çok zor...Allah'ıma şükürler olsun ki ben gerçek dostları buldum...aramızda mesafeler olsada gönüllerimiz hep bir...dilerim Allah'ımdan sizde o güzel dostluklara tekrar erebilesiniz...değerli yorumunuz ve güzel sözleriniz için teşekkür ederim...sayfama renk kattınız...sevgiler...
Hani derler ya bu dünya bir angarya, Fani dünyada yalancı,sahtekar çok fazla, İşte onca dalkavukların arasında, Bir tek benim dostlarım yanımda…
Tebrikler Hatice çok güzel olmuş dostluk şiirin kalemin daim olsun sevmek çok güzel br duygu bunun içinde dostluklar da var. Sevginin en güzeli dosluğun en kuvvetlisi seninle olması dileğimle.
yorumlarınızla sayfamı onure ettiniz hocam...beğeni almak çok güzel inanın...temennilerinz beni çok mutlu etti...teşekkürlerimi sunuyorum...saygılar...
Selam Hatice Durucan şairem ve dostum, değerli arkadaşım; dostluğa dair yazdığın duygusal ve usta işi şiirini az önce okuyup da paylaştım.Kutlarım çok güzel olmuş.Dostlar hayatın her safhasında bizim gölgemiz, koruyucu kalkanımız değil midir. Benim şiirlerimi paylaşmaya bekliyorum.Sevgiler.
çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için...usta olmak bizim ne haddimize sizler varken...dostlarım benim herşeyim...hayatta önce ailem derim sonra dostlarım...iyi ki hayatımda onlar gibi yol arkadaşlarım var diyebilenlerdenim...şiirimi paylaşmaya layık gördüğünüz için de teşekkür ederim...saygılar...
Bu düzel dostluk eserinde gerçekten dostları olan bir insanı gördüm. Ve aklıma (Mevlana' nın Çok beğendiğim sözü geldi. Dost dosta seslenir, Dostluk sevgiyle beslenir). Dostlarınız hep var olsun, hep yan yana olun. Tebrikler, kutlarım.
Allah'ıma çok şükür evet gerçek dostlarım var ve ben onları onlar beni çok seviyorlar...amin diyelim duanıza ve teşekkür ederim hem dua için hem değerli yorumunuz için...segiler...
Sağolun,hep varolun siz sevdiklerim, Benim sırtım yere gelmez artık bilirim, Görünmezsiniz iyi günümde yoktur hiç sitemim, Dar anımda görünmez bir elsinizdir eminim…
Güzel bir dostluk şiiriydi. Umarım dastlarınız hep dost kalırlar. Kutluyorum güzel yüreğinizi. Saygı ve selamlarımla.
Hep sevgiliye mi yazılır sözler şiirler, Benim dostlarım her şeye değer… Onlar varsa yanında bir ömür eğer, Boşver yalan dünyayı,üç günlükmüş keder…
Hani derler ya bu dünya bir angarya, Fani dünyada yalancı,sahtekar çok fazla, İşte onca dalkavukların arasında, Bir tek benim dostlarım yanımda…
Sağolun,hep varolun siz sevdiklerim, Benim sırtım yere gelmez artık bilirim, Görünmezsiniz iyi günümde yoktur hiç sitemim, Dar anımda görünmez bir elsinizdir eminim…
ÇOK GÜZELDİ DİZELER...KUTLARIM HATİCE HANIM SELAMLAR
Üç çeşit dost vardır, Birincisi ekmek gibidir; her gün ararsın. İkincisi ilaç gibidir; lazım olunca ararsın. Üçüncüsü mikrop gibidir; lazım olunca O seni arar Bulur
Hatice hanım yüreğinize sağlık çok hoş dizelerdi resimse süper kocaman sevgilerimle