(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.......S o n a t şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.......S o n a t şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Düşler sevgiler/sevgililer an gelir uçup giderler gözlerimizin önünden ama hayallari ve de anılar yürek yangınlarımıza alevler katar.. -Sonat,arya,senfoni...makamı hüzzam da buluşur o en acıtan duygular. -Dostum gerçeğe kulaç atacak düşlerde yazmak üzere.. -Farklı tarzın/farkı kalemi.........
beni isteyip istemediğini şiirim anlatır bana dizelerimin arasından nasıl çekip gittiğini ------------------------------ve yalnız kalır dizeler..üzülür, üşür..sonrasında sürgüne vurulur dizeler..
yine harika bir yürek sesi...kutluyorum hocam..saygılarımla..
Hüznü bu kadar somut duyumsatmak... Her şairin harcı değil... Meğer ki kardanadam olsun... O da var olsun!... Harikasın ağabey... Sevgim ve saygımla...
Celal Beyin şiirlerini okumak büyük keyif neden mi ?Üslubu çok güzel .Ne yazdığını biliyor.İmge yapma çabası yok kendiliğinden geliyor zaten imgeler.Konusu var şiirlerinin.şiirleri komplex (karışık ) değil.Anlayabliyor ve anlamlandırabiliyorum eserlerini.Çok uzun yazmıyor :) Bir çırpıda okuyorum.Sağolsun çok iyi bir ağabeyim ne dimağımı ne gözümü yormuyor .Söze özü öyle bir yerleştiriyor ki nokta atışı.İşte şair aramayın kısaca şair burada.Saygımla...
düşlerin kırılma indisi neye göre hesaplanır acaba ışığamı, sevgiye göremi ve sembol verilse ne verilirdi diye düşündüm, şiiri okuduktan sonra...yine başarılı yine imzanı atmışsın arkadaşım...sevgimle...
benim sandığım düşler"
....
mükemmeldi ustam...
saygılarımla