Düşünceleri kat kat yere inmişti Hani yerin dibine denir ya Yerin dibindeydi işte Hüzünler çökmüştü gecelerine Karanlık kuyuların Karanlıklarına inmişti. Kara gözlerini saklamıştı Zifiri karanlıklara Sevda ürkütücü Bir ayıp gibi eziyordu Yüreğini Bir yol bulabilseydi Hızır gibi bir düşünce yetişseydi Kafasını allak bullak eden Sevdayı Kalbinden atabilseydi Yapayalnızdı Hüzünler çökmüştü düşüncelerine Kapkaranlık gecelerde Kapkara gözlerine Gizlemişti aşkını Sevda ürkütücü Bir ayıp gibi eziyordu yüreğini.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR AYIP GİBİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR AYIP GİBİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Alaettin USTAM Sayfanıza gittim evvela beni etkili yoruma layık görmüşsün teşekkür ederim. Her zaman diyorum sizlerden öğreneceğim çok şeyler var diye. Her zaman büyükler öğretmez küçüklerin bize verdiği bilgileri alııp yüreğimize beynimize işllememiz gerekir ki ben şahsen <Ededbiyat Defterinde ki> dosluklardan çok şeyler öğrendim. Şunu unutmaki belki de aranızda en yaşlı şaire olan hepinizi çok seviyorum. Bir demet gül bırktım sayfana güzel yorumun için.
Kafasını allak bullak eden Sevdayı Kalbinden atabilseydi Yapayalnızdı Hüzünler çökmüştü düşüncelerine Kapkaranlık gecelerde Kapkara gözlerine Gizlemişti aşkını Sevda ürkütücü Bir ayıp gibi eziyordu yüreğini.
Bu güzel şiir için yürekten kutlarım şairem, can dostum.Usta işi bir duygusal şiir okudum, paylaştım.Kutlarım.Unutma, sevda ayıp bir şey değildir. Dünya kurulduğundan beri de ayıp olmamıştır. Bir kucak çiçekle sevgileri sayfana bırakıp ödüllendirdim seni. başarılar.
Kafasını allak bullak eden Sevdayı Kalbinden atabilseydi Yapayalnızdı ====================== Bu sevda bitmez, Kalbinden gitmez, Hiç mi hiç silmaz, Bu sevdayla yaşayacaksın.. Yürekten Tebrikler.... Saygılar
Sevdayı atabilmek kolay olsaydı, Leylalar,Mecnunlar,Aslılar,Keremler olur muydu , Bu site olur muydu ? Sevda yaşamın fitili gibi bir şey. Sevda insanı ezerde büzerde. Çok güzel bir şiirdi, bu duyguları güzel bir şekilde ifade eden. Sizi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
Sevmek her yaşta güzeldir,gerektir.Fakat toplum sevgiyi hep gençlere yakıştırır.Yapayalnız yaşasa bile bir insan,yaşı ilerlemeye başlayınca,çok görülür sevgi,ayıp görülür.Oysa sevmek ruhun ilacıdır,gönül dengini bulmuşsa.Sevmekten kaçmak,nefes almaktan kaçmaktır.Tebrik ederim,çok güzel,çok anlamlı,mükemmel dizelerdi,saygılarımla.Puanım elbette ki yine tam.
Canım benim ne kadar sevgiyle istiyerek yazyorsun yorumunu hayranım sana. haklısın .Bizde heey ayıp veya günahtır denir ama ıızdırap çeken hiç düşünülmez. sus kadın kısmı çok konuşmaz topla eteğini otur aşağıya denir ve susturulur sanki kötü kadın olacakmışız gibihareket edilir bazımıız deleriz bu yasayı bazımız acı çekeriz sevgilerimle kal canım.
CANIM ABLAM.................. GÜNAHIYDI ,SEVABIYDI,YÜREKTE Kİ MASUM BİR SEVGİ HANGİMİZ KADAR MASUMDU? KİM GİYDİRDİ BU EMANET ELBİSELERİ ÜZERİMİZE ZİNCİRLERİ KIM BAĞLADI YÜREĞİMİZE, NERDA PRANGALARIMIZIN YARALARI GÖREN YOK HANİ KELEPÇELERIMIZIN ANAHTARLARI BİZ DİYE HAYKIRAMADIKDAN SONRA BU BENİM SEVDAM DEYİP SARAMADIKTAN SONRA
GİZLEDİKLERİMİZ YAKMADI MI YÜREKLERİMİZİ?
SAKLADIKLARIMIZ VURMADIMI İLK ÖNCE ?
SOL YANIMIZI.................SIZISIZI CİĞERLERİMİZDE
KATRANKARASI GECELERDE GÜNAHSA GÜNAH DEMİŞ BU DELİ YÜREKLI SEVDA MILITANI YASAKSA YASAK AYIPSA BENIM AYIBIM BE HANGİNİZ MASUMSUNUZ BENIM SEVDAM KADAR...............
AHHH YASMIN AHH AHHH CANIM ABLAM AHH...................................BEN RAZIYIM EN BUYUK AYIBIM SEVDAM OLSUN HİSSETTİRDİ GÜZEL YÜREĞİNİ DİZELERİN SATIR SATIR ÇEKTİM SAĞNAKLARIMDA YIKANMIŞ ŞAFAKLARIMA SAAT .5.58 BİR YOLU VAR OLMALI Kİ............. SEVDALAR AĞLAMASIN ...............SAKLANMASIN KUTLARIM GÜZEL DİZELERİNİ CİCİ BAK YÜREĞİNE YASMIN SENI SEVIYOR...
Aşk ayıp gibi... Arzulanan, beklenen, İlahi aşk için mutlaka gereken çok ama çok sevme duygusundan utandırılan kişiler bir tarafta, nefis peşinde koşanlar bir tarafta... Tezata bakar mısınız? Kutluyorum.
tebrik ederim.. çok hoş ama buruk bi tat bırakıyor okunduğu zaman... keşke sonu iyi bitse herşeyin ama onun için de bir sihirli değnek lazım heralde. kaleminiz daim olsun.saygılarımla.
bazen insan sevmeyi kendine çok görür .toplumsal baskılar ,etik değerlerdir genel gerekçeler.yaşını başını aldın ayıp söylemleri vardır bir de ..bu düşüncelerle sevgisi arasında gider gelir... gönlüne söz geçiremez seviyorum demeye dili varmaz kendine bile itirafta zorlanır....duygularını kendinden bile saklar sanki sevmek belli bir kesime ,belli bir yaş grubuna tahsis edilmiş bir duyguymuşçasına..çok güzel ve anlamlıydı ..sevgiler saygılar kaleminize yüreğinize
Kapkaranlık gecelerde Kapkara gözlerine Gizlemişti aşkını Sevda ürkütücü Bir ayıp gibi eziyordu yüreğini ............................................................. gece mehtaplara sorardım seni Bulutlar kapladı kesdiler yolu Kurşun sıkarcasına yağdırdı dolu Kapatı yolarımı kıskandı seni..
Afınız sıgınarak geceile i,lgili bir şir yazmıya başladım ..şiirini bitirdigim bir kıtasını içimden geler ekledim....inşallah kızmasınız..yüreğinize saglık..saygı ve selamlar...
Teşekkür ederim yaptığınız yoruma ve yeni yazdığınız dörtlüğü benim sayfamda yazarak beni onure etmenize. Sevgi kalbinizden hiç eksilmesin diyorum derin sevgilerimle selamlıyorum.
gecelere saklanır büyük sevdalar,gece denilince artık bir dost kucağı gibi bize aittir geceler,gidenleri geceleri çıkarırız kilitli sandıklardan,geceleri konuşuruz onlarla,isimlerini fısıldayabiliriz rahatça,geceler bizim işbirlikçimizdir,bakışlarımızdaki ezikliğimiz geceleri yapışır suratımıza çünkü kimse görmez,gecelerin karanlığına saklarız... vicdanımız dürter bir zaman sonra yasakları,,,o giderken suçluyduda sen bu saatte onu düşünürken ne kadar dürüstsün !!! harika şiiri kutlu-yorummmmm
xxgelincikxx tarafından 7/25/2009 11:23:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
Güzel Gelinciğim hayranım sana şiirlerin kadar yorumlarında güzel içimizdek tüm ızdıraplara karşın gene de gülüyor gibi olmak yada görünmek, şair ruhumuzun güzelliği değil de nedir. Seni ta kalbime perçinledim sevgin içimde.her zaman yanında olduğumu unutma. bir dost bir anne gibi.
cann bir anı yazdım zamanın olursa bakıver benden küçüksün ama seni yorumun bana önemli. sevgilerimle
Keşke yürekteki gülleri soldurmasalar Ayıplar kurallarla yüreklere kor ateş bırakılmasa Yüreklerde açan sevüi tomurcukları hep yeşertildede her yürek mutlu olsa keşkeeeeeeeee Kutlarım yürek sesin susmasın kalemin daim yaşamın sevği olsun
Canınm benim güzel bir yorumla ödüllendirmişsin beni teşekkür ederim. Kalbin aydınlık yüreğin GÜL kokulu olsun. Sana günaydın ve iyi geceler desin diye bir demet boynu bükük laleler bıraktım sayfana soldurmaman dileğimle.
kan kırmızı yanagında yaslar saklıydı
gozlerı huzun surgununde.. ellerı sogukta
sormadım ... soramadım halını.. belkı..
belkıde yaralıydı
yazan yurege selam olsun