(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gel Gözü şiir, özü sevda, dili sevdadan yana yarim Gel karaya durmuş bu cana can ol bir daha Bak uçurtmalar açıyor, Nisan yağıyor damla damla Takvimler soluyor her adımda Gel, kur vuslata saati
Şiirlerini okumaktan keyif aldığım şair dostum yine çok güzel dizeler dökülmüş kaleminden harikaydı yüreğine sağlık alkışlıyorum bu güzel dizeleri sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Gel Gözü şiir, özü sevda, dili sevdadan yana yarim Gel karaya durmuş bu cana can ol bir daha Bak uçurtmalar açıyor, Nisan yağıyor damla damla Takvimler soluyor her adımda Gel, kur vuslata saati Canımın sesi, değerli dost…
Şiirden, düşten, sevgiden, bahardan, aşktan yazmış dilin… Özümsedim Hüzünseldim Ne var kii şiir okumanın keyfinde sözün gizemindeyim…
KORKMA ! :)
Zaman ve sabırla helva koruk olur derler, birde ben dinlesem kendimi iyi olacakta :)
Yüreğine sağlık şeker insan öptüm şiirini ve seni…
Ne kadar uzaksa ellerin Bir o kadar yasta yüreğim Ne kadar arıyorsa özüm özünü Sevda başımda yar diye ağlıyorsa Sen kora durmuş alevinle ısıtıyorsan günü geceyi Ya gel, ya al başımı buradan, ne olur sanki?
Öznur hanım uzun zamandır okuduğum en güzel şiirlerden birisi idi bu içtenlikle tebrik ediyorum selamlarımı bırakıyorum sayfanıza
Her zaman her bir satırını hece hece okuduğum, noktasını virgülünü atlamaktan korktuğum bir kalem oldu sevgili Öznur KARAYUMAK... Paylaşımınızla şiirin sırrına ermemizi sağladığınız için teşekkür ediyorum size...
Ne kadar uzaksa ellerin Bir o kadar yasta yüreğim Ne kadar arıyorsa özüm özünü Sevda başımda yar diye ağlıyorsa Sen kora durmuş alevinle ısıtıyorsan günü geceyi Ya gel, ya al başımı buradan, ne olur sanki?
Ne kadar uzaksa ellerin Bir o kadar yasta yüreğim Ne kadar arıyorsa özüm özünü Sevda başımda yar diye ağlıyorsa Sen kora durmuş alevinle ısıtıyorsan günü geceyi Ya gel, ya al başımı buradan, ne olur sanki?
Sevgili Dostlarım ne kadar mutlu edici varlığınız teşekkür ederim
Sevgili NEB, burdayım ama, sadece bedenen :) sanırım yakında onu da diğer yarımın olduğu yere yolluyacağım :) Mesajına bak can arkadaşım.
Sevgili Mersaus, çok isabetli bir tesbitle, bana beni gösterdiniz ayna gibi ki kendim dahi farkedemediğim doğru bir tespit. Teşekkür ederim. Sanırım etkileniyor değişen şartlardan ya da en yakınlardan kalp sesimiz de şiir tarzımız da. Ama mutlu çıkıyor değil mi şimdi :)
Nisan bitti ama diğer aylarda o sevgi yağmuru altında ıslanırsınız inş..Çok güzel mısralara ait bir şiirdi okuduğum.. Tebrik ediyorum yüreğinizi can-i gönülden Sevgiyle..
Tebrikler sevgili arkadaşım. Uzun zamandır sayfalarda seni arardı gözlerim. İyi ki yazmışsın..... Sevgilerimle. Bu arada Ankara' yı terk mi ettin, sana ulaşamadım.
Yaşamaksa, sen farzet gayri Direnmekse ölüme, neye yarar? Kim doğuracak yeniden güneşi Kim, bir yudum suyun azizliğinde derman olacak yarama Ve kim tutacak gözlerimin şavkını bir ayna gibi?
Gel Gözü şiir, özü sevda, dili sevdadan yana yarim Gel karaya durmuş bu cana can ol bir daha Bak uçurtmalar açıyor, Nisan yağıyor damla damla Takvimler soluyor her adımda Gel, kur vuslata saati ................... özü sözü her mısrasıyla şiir... tebrik ederim şair...
Var olun
Sonsuz teşekkürler
Sevgilerimle
Can Neslihan
Korkmam! :)
e güzel dileklerim senin için
seni seviyorum