Sevda ile seslenirim gönülden Bilesin ki sevdan canım, herşeyim Yakarışım bil ki candan, yürekten Anlık değil, ömürlük sevgim benim Dile benden, canımı al istersen Aşkımın otağı, sevgilim benim.
Söyle, sevdiğini bileyim senin Aşkını yad edip sarayım senin Gecene mehtabın olayım senin Dünyana da güneş olayım senin Sevdana, sevdalar sunayım senin Bağına, bağbanın olayım senin.
Sevgiyle odana gireyim senin Delice sevdalın olayım senin İzin ver helalın olayım senin Bir ömür dünyana gireyim senin Yanan yüreğimin yangını dinsin Şu alemde insan sevgi öğrensin...
Seni, senden istedim Allah şahit Ömrümde ilk kez sevdim kalbim şahit Keşke demem sevdana, gönlüm şahit Özlerim vuslatını aşkım şahit Tüm şarkı sözlerim bunlara şahit Yetmez mi canım, insanlar da şahit...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
selam flowergirl şaire arkadaşım, sayfamı ziyaret edip şiirimi paylaşarak yorumladığın için onur duydum.Mutlu oldum.Teşekkür ederim güzel sözlerine.Sağolun.Her zaman sayfama beklerim sizi lütfen gelin olur mu? Sevgilerden bir demetimi sundum sayfamda size.Yine beklerim.
Seni, senden istedim Allah şahit Ömrümde ilk kez sevdim kalbim şahit Keşke demem sevdana, gönlüm şahit Özlerim vuslatını aşkım şahit Tüm şarkı sözlerim bunlara şahit Yetmez mi canım, insanlar da şahit...
ALLAH ALLAH ÜSTADIM BU NE AŞK ALLAH BİLE ŞAHİT DEMŞSİNİZ ALLAH SİZİ SEVDİĞİNİZDEN AYIRMASIN( Amin) ALLAH SİZİ TEZ GÜNDE KAVUŞTURUR İNSALLAH ÇOK GÜZEL DİZELERDİ BEYENİ İLE OKUDUM SEVGİLERİMLE
selam şaire dostum Gülay hanım; güzel dileklşerine ve güzel yorumuna teşekkür ederim.Sayfama uğrayıp şiirimi paylaşma onuru yaşattığınız için teşekkür eder, her zaman beklerim.Size de başarılar.
Sayın ve sevgili üstad Gelende arkadaşım; sayfamı ziyaret edip şiirimi paylaştığın için ve o güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Sizi ve sizin gibi yüce duygulu ustalarımı her zaman sayfamda görmek en büyük dileğim.Lütfen beni yalnız bırakmayınız.SEVGİLERİMLE.
Sayın ve sevgili üstad Ahmetöztürk arkadaşım; sayfamı ziyaret edip şiirimi paylaştığın için ve o güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Sizi ve sizin gibi yüce duygulu ustalarımı her zaman sayfamda görmek en büyük dileğim.Lütfen beni yalnız bırakmayınız.SEVGİLERİMLE.