Ulan sigara; seni icat eden, Yer, yatak bulamasın e mi!? Ne musibet hastalıksın sen… Usul usul giriyorsun insanın kanına, Sezdirmeden yerleşiyorsun beynine, Yatıyorsun, keyif veren ayaklarına.. Sözüm ona, teselli oluyorsun içene, Ne tesellisi, ne avuntusu be..!? Beynini karıncalaştırıp, Kanını zehirleyip, Aklını uyuşturup, İradesini esir alıp, Resmen hükmediyorsun hayatına. Parasını el alıyor, Dumanını yel alıyor, Zehiri, kalıyor içene. Damarlardaki kan dönüyor katrana.. Ne kılcal bırakıyorsun tıkamadık, Ne ciğer bırakıyorsun çürütmedik, Ne gırtlak bırakıyorsun balgam dolmadık, Sonra da makaslıyorsun insanın ömründen, Öksürüğün, tıksırığın, balgamın caba… Ya nefes darlığın, soluma zorluğun, O da kalıcı ikramiyesi… Bunlar, hepimizin ortak bilgileri ama, Bilemediğimiz, başaramadığımız bir şey var Senden kurtulmak… Başkasını bilemem ama, böyle sürmeyecek aşkımız Gelmeyecek bizim sonumuz, Boşayacağım seni sigara… İrademi bir kandırabilsem.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgili dost şairim, arkadaşım, üstadım Aşıkluzumsuz; (Unutma, hiçbir aşk lüzumsuz değildir.Luzumsuz olsa aşık olmaz.Önce bunu belirteyim) sevgili ustakalem, üstedım. Sayfama uğrayıp şiirimi paylaşıp, beni onurlandırdığınız için teşekkür ederim.Sağ olun, var olun. Her zaman sayfamda bekler, görmek isterim .Onur duyarım.Sevgilerim sizinle.Size de başarılar:
Boşayacağım seni sigara… İrademi bir kandırabilsem
Suat bey Kutlardım selamla.Geç kalmayın hamen şimdi bırakın o mereti.Yarın geç olabilir.Kırk yıl içtim.16 ay oldu çok şükür bırakalı.Allah yardımcın olsun.
Sevgili şairim kocakurtsoylum; yorumunuza teşekkür eder herzaman sayfama beklerim. Korkmayın ben 4 yıl oldu sigarayı bırakalı... O şiiriri bırakmadan önce yazmıştım.teşekkürler.tekrar gelin.Svgilerimle.
Sevgili şairem asiFunda hanım; yorumunuza teşekkür eder herzaman sayfama beklerim. Korkmayın ben 4 yıl oldu sigarayı bırakalı... O şiiriri bırakmadan önce yazmıştım.teşekkürler.tekrar gelin.Svgilerimle.
Ahhh o iradeler bir kanabilse nelerden vazgeçeceğiz ama irademizi bir sigaranın hükmüne mi bıraktık. Ben içmiyorum ama içenler de bıraksa Sevgili hocam sende içiyorsan bırak bu kadar köötülüğünü bildikten sonra. sevgilerimle.
Sevgili şairem Gülay hanım; yorumunuza teşekkür eder herzaman sayfama beklerim. Korkmayın ben 4 yıl oldu sigarayı bırakalı... O şiiriri bırakmadan önce yazmıştım.teşekkürler.tekrar gelin.Svgilerimle.
Yüreğine sağlık
Selam,saygı,dua ve muhabbetle