(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
emir kipi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
emir kipi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kaç gölgeyi sürükledin peşinden? bırak.. bırak ki ellerimi, gitmek zor olmasın şimdiden. "şimdiden" diyorum.. anla beni. .......................................... farklı olunca sayfa kalem dikkat çekiyor.fon resimlerin şiir tarzın sözcüklerde ince ayarlara dokunuşun bu kalem burada yeni ama öncesi belli ki var dedirtiyor.tanımaktan memnun oldum.şiirlerini okudum bu yorumum hepsi için olsun bu arada hoşgeldin..
yine bir öztürkçe çağrıydı yürekten, geldim ve yine pişman olmadım. yalın imgelerle - hem de türkçe - çok güzel anlatımlar yapılabileceğini göstermiş oldunuz bir çok kişiye...
kaç gölgeyi sürükledin peşinden? bırak.. bırak ki ellerimi, gitmek zor olmasın şimdiden. "şimdiden" diyorum.. anla beni. başlangıç noktasındayız, bilinmeyen bir meridyenin. ama ne olduysa geçemiyoruz içinden. basit görünen tuzak bir bilmecenin, aslında zengin görünen çulsuz kafiyesini, ağzımıza aldık bilmeden.. bırak..bırak ki ellerimi, kurtulalım bu sevdanın emir kipinden..
bırak.. bırak ki ellerimi,
gitmek zor olmasın şimdiden.
"şimdiden" diyorum.. anla beni.
..........................................
farklı olunca sayfa kalem dikkat çekiyor.fon resimlerin şiir tarzın sözcüklerde ince ayarlara dokunuşun bu kalem burada yeni ama öncesi belli ki var dedirtiyor.tanımaktan memnun oldum.şiirlerini okudum bu yorumum hepsi için olsun bu arada hoşgeldin..