(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
eksiltili cümle.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
eksiltili cümle.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tesadüfen geldim nesrin hanımın şiirini okurken yorumunuza tıkladım..sonra resme takıldım kaldım..şiirlerimde hep kırmızı bir hüzün entarisinden bahsederim..sonra şiirinizi okudum
bu sokağın ortasında terkedilmiş,kör bir bıçaktın. bir velet seni tiner kokan avuçlarında gizledi.
tamda burada gözlerim faltaşı gibi açıldı..işte şiir..söylemek bu hayata karşı..bazı mısralar bu kısmın gücünü ve ağırlığını taşımasa da..
Kendimi katınca, değişiyor çehresi Yarılıp içinden çıkıyor şehrin Sönük bakışlı bir nar tanesi. Ya da; İzmir’i dişliyor, elinde tiner Lağıma düşmüş bir tarla faresi. Bin yıl eziyor yüreğim, Bin adam kadar büyüyor çaresizlik.
''eksiltili cümle'' başlığı çekti beni şiire... öztürkçe bir çağrıydı ve şiir hoş duygularla karşıladı beni, pişman olmadım ziyaretime...
ancak; ''o gün gelipte bir daha beni terketmeni bekledi.'' dizesinde ''gelip de'' şeklinde yazılmalıydı... bir de son dizede ''oysa ki'' şeklinde yazılmalıydı. dikkatinizden kaçmış sanırım, söylemek boynumun borcu.
bu sokağın ortasında terkedilmiş,kör bir bıçaktın.
bir velet seni tiner kokan avuçlarında gizledi.
tamda burada gözlerim faltaşı gibi açıldı..işte şiir..söylemek bu hayata karşı..bazı mısralar bu kısmın gücünü ve ağırlığını taşımasa da..
Kendimi katınca, değişiyor çehresi
Yarılıp içinden çıkıyor şehrin
Sönük bakışlı bir nar tanesi.
Ya da;
İzmir’i dişliyor, elinde tiner
Lağıma düşmüş bir tarla faresi.
Bin yıl eziyor yüreğim,
Bin adam kadar büyüyor çaresizlik.
sesinize şiirimle seslendim..beğenilerimi bırakıyorum
selam ve saygımla