(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HABERİNİZ VAR MI-2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HABERİNİZ VAR MI-2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir Dostu; Bu gün Oğuz uyansa baksa şu hallere...Türk ayak altında düşmüş dillere...Medet bekler el açar şerefsizlere...Of ulan of ruhumuzu tüketmişler de atmışlar yadelllere...Ey Türk uyan gaflet uykundan be neredyse Oğuzlar alpaslalar Yavuzlar Atatürkler uyanacak...Yüreğine sağlık.Acımızı paylaşıyoruz...saygılar...
kellecioglu halil... bu kardeşim ne güzel demiş denileceği Başka söze ne gerekki Allah burdaki Türklere uyanmayı nasip etsin inşallah Burdaki Türkler uyanırsa dünya yeniden girer düzene Ama ne fayda kimi bir lokma ekmek peşien düşmüş kimi makam kimi farklı şey derdine EYYYYYYYYYY Türk Oglu Türk Uyannnnnnnnnnn Senin Kanın Asil satma bir lokma ekmege Kefildir seni yaratan rızkına korkma aç kalmazsın Sevğili üstat kalemin hak yüreğin pak sana hayran bu Hüsamettin bak
Nasıl haberimiz olsun ki gardaş. Çok büyük bir bölümümüz ekmek bulma derdinde, azınlığımız da, ekmeği buldurmama ve vatanı karıştırma derdinde. Azıcık kafasını kaldıran da basından sahoş durumda. Allah razı olsun gardaş. Saygılarımla
Şiir Dostu; Bu gün Oğuz uyansa baksa şu hallere...Türk ayak altında düşmüş dillere...Medet bekler el açar şerefsizlere...Of ulan of ruhumuzu tüketmişler de atmışlar yadelllere...Ey Türk uyan gaflet uykundan be neredyse Oğuzlar alpaslalar Yavuzlar Atatürkler uyanacak...Yüreğine sağlık.Acımızı paylaşıyoruz...saygılar...
- Yüreğinize sağlık hocam Bir Türk değil bin Türk çıkacak bunu onlarda biliyor Bizler dualarımızın güönlümüzden gelerek yapmalıyız orda biz varız çünkü orda biz varız
şanınız yakışır bir duyarlılık örneği sergilediniz umarım şairinden yetkilisine herkes uyanır ve duyarlı olur tepkini dile getirir teşekkürler ediyorum Allah kardeşlerimize yardım etsin Zulüm yapanlarıda kahretsin selam ve saygılar
Şehriyarın Yurdu esirdir şimdi, Orda Türk’üm demek kusurdur şimdi, Esaret de günler asırdır şimdi. Haberiniz var mı Türk illerinden.
Azerbeycan Türkmenistan zordadır, Kırgızistan,Özbekistan dardadır, Bahtsız Kırım ebediyen zardadır, Haberiniz var mı Türk illerinden.
Kara bağ karardı bizse biç karar, Bu tavrımız kimin işine yarar, Gardaşın yarasın başka kim sarar, Haberiniz var mı Türk illerinden.
Unuttunuz Dudayev’i Cevheri,, Mücahitler sanki oldu serseri, Kan barut kokuyor Çeçen diyarı, Haberiniz var mı Türk illerinden.
Yakutlar,çuvaşlar tatarlar nasıl, Oynanıyor işte gördün son fasıl, Açın gözünüzü bakın velhasıl, Haberiniz var mı Türk illerinden.
Azad beğ Kerimi öldü öleli, Raşit dostum lider oldu olalı, Derdi sıra sıra derde ulalı, Haberiniz var mı Türk illerinden.
Karaçay,malkarım şorlar nerde, Hepsi düçar oldu amansız derde, Hepsi de atayın geldiği yerde, Haberiniz var mı Türk illerinden ========================= Yüreğim Türk soydaşlarımla beraber kanıyor. Bir bozkurt olarak ruhen ve bedennen yanlarındayım. Turancı kalemden saygı ve selamlar üstadıma!.. Duyarlılığınıza minnettarım!
O iller yaralı bizde hasret var. Bir hasret ki yürek nar içinde nar. Türkmen bacı zorda kan ağlar. İllerimiz başbuğunu hep arar. Tebrikler SELAM VE DUA İLE.
Her noktada ayrı bir mezalim bu milletin üzerinde. Hüzünlenmemek elde mi. Bir tek Türkiye kaldı. Onun üzerine de oynanmayan oyun kalmadı ve halen de devam ediyor dostum. Umarım bu halk artığ görür gerçeği. Tarih boyu olmadığı gibi halen de Türkün Türkten başka dostu yoktur. Olmayacaktır. Sevgiler gönderiyorum.
* * * Şehriyarın Yurdu esirdir şimdi, Orda Türk’üm demek kusurdur şimdi, Esaret de günler asırdır şimdi. Haberiniz var mı Türk illerinden.
Azerbeycan Türkmenistan zordadır, Kırgızistan,Özbekistan dardadır, Bahtsız Kırım ebediyen zardadır, Haberiniz var mı Türk illerinden.
Kara bağ karardı bizse biç karar, Bu tavrımız kimin işine yarar, Gardaşın yarasın başka kim sarar, Haberiniz var mı Türk illerinden.
Unuttunuz Dudayev’i Cevheri,, Mücahitler sanki oldu serseri, Kan barut kokuyor Çeçen diyarı, Haberiniz var mı Türk illerinden.
Yakutlar,çuvaşlar tatarlar nasıl, Oynanıyor işte gördün son fasıl, Açın gözünüzü bakın velhasıl, Haberiniz var mı Türk illerinden.
Azad beğ Kerimi öldü öleli, Raşit dostum lider oldu olalı, Derdi sıra sıra derde ulalı, Haberiniz var mı Türk illerinden.
Karaçay,malkarım şorlar nerde, Hepsi düçar oldu amansız derde, Hepsi de atayın geldiği yerde, Haberiniz var mı Türk illerinden
Yüreğinize sağlık o kadar güzel o kadar etkiliydi ki, geçmişte yaşananları hatırlattınız sağ olunuz var olunuz Recep Bey, en şanslı bizler sayılırız ama kıymetini bilen yok ne yazık ki, çok şükür halimize, Allah onlara da yardım etsin dilerim. İman gücüyle aşacaklar inşallah bütün zorlukları. Gönülden kutlarım, çok güzeldi.Sağlıcakla kalınız yaşamda sevdiklerinizle dilerim huzur içinde inşallah.
ozanım, ayakta alkışlıyorum şiirinizi.. tebrik ve saygılarım sizinle .. Rabb imin adaleti mutlaka tecelli edecektir..ALLAH TÜRK Ü KORUSUN... Sağlıcakla kalınız...
Offffffffffff üstadım yüreğimiz kan ağlıyor.Bunların gözleri ne zaman açılacak?Ölüm uykusu mu bu yoksa?Allah'ım Duyarsız yürekleri , uyuyan yiğitleri uyandır!.Koca yüreğiniz var olsun üstadım.Saygılar sunuyorm.
Orda Türk’üm demek kusurdur şimdi,
Esaret de günler asırdır şimdi.
Haberiniz var mı Türk illerinden.
Azerbeycan Türkmenistan zordadır,
Kırgızistan,Özbekistan dardadır,
Bahtsız Kırım ebediyen zardadır,
Haberiniz var mı Türk illerinden.
Kara bağ karardı bizse biç karar,
Bu tavrımız kimin işine yarar,
Gardaşın yarasın başka kim sarar,
Haberiniz var mı Türk illerinden.
Unuttunuz Dudayev’i Cevheri,,
Mücahitler sanki oldu serseri,
Kan barut kokuyor Çeçen diyarı,
Haberiniz var mı Türk illerinden.
Yakutlar,çuvaşlar tatarlar nasıl,
Oynanıyor işte gördün son fasıl,
Açın gözünüzü bakın velhasıl,
Haberiniz var mı Türk illerinden.
Azad beğ Kerimi öldü öleli,
Raşit dostum lider oldu olalı,
Derdi sıra sıra derde ulalı,
Haberiniz var mı Türk illerinden.
Karaçay,malkarım şorlar nerede,
Hepsi düçar oldu amansız derde,
Hepsi de atayın geldiği yerde,
Haberiniz var mı Türk illerinden
---ÜSTADIM, DUYARLI VE ASİL YÜREĞİNİZE SAĞLIK, KUTLUYORUM....SAYGIYLA !