(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HABERİNİZ VAR MI-1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HABERİNİZ VAR MI-1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Haberimiz olmasın diye üstadım bundan yıllarca önce bu konuları tarih kitaplarından çıkardılar.Uyduruk tarihlerle büyüdü çocuklarımız.Yüreğinize sağlık.Ne güzel dile getirmişsiniz.Var olunuz üstadım.Saygılar sunuyorum.
Oyy oyy sevğili dostum onların ne haberi olsun hem diyorsunki Türk ilinden diyorsun geride dönüp haberiniz varmı diyorsun Onların haber olsa bile ne ırkı ne miletidir Türk mileti o yüzden çokta umurlarında değil türk ölmüş türk parçalanmış onlar zaten keyif halindeler sevğili dostum sen Türke sor türk bilir o acının yangınını onlar o dediklerinden zaten neden haberdar olupta o güzelim sofralarını tatzız hale getirsinler amann sende yanii Irkı bozoga ırkımın yangınını soruyorsun Güzel insan kutlarım kalemin daim olsun acı bizim acımızzz .
sormazlar hocam bunlarda türk değil atsız atanın dediği gibi bunlar avrupa aşığı türkümsüler allah onların şerrinden de korusun necip türk millletini saygılar ...kahrosun kızıl çin şiirime yorum bekliyorum hocam ..
Nahcivan’dan sonra nerden geçeriz Dediler mi size bir yol açarız, Biz güçlüyüz havadan da uçarız, Haberiniz var mı Türk illerinden?
07.07.2009 OGUZSOYLUM ayrım yapmadan nerede bir katliam varsa orada duyarlı yürekler de olmalı..işte tıpkı bu katliam gibi, kınıyorum insanlık adına bu şiddeti, dünya uyuma, kutlarım,saygımla, selamlar...
Ermeni’ye rum’a kucak açanlar, Haberiniz var mı Türk illerinden, Hep batıya gülücükler saçanlar, Haberiniz var mı Türk illerinden?
Ne bir endişeniz ne kaygınız var, Ne sevgi, sempatı ne saygınız var, Ne bilgi ne belge ne duygunuz var, Haberiniz var mı Türk İllerinden?
Kerkük kan ağlıyor yastadır şimdi, Musul’un sitemi dostadır şimdi, Telafer yaralı hastadır şimdi, Haberiniz var mı Türk illerinden.
Gök bayrak yaralı gökbayrak yaslı, Oynanıyor şimdi oynun san faslı, Nerdesiniz yiğit asımın nesli, Haberiniz var mı Türk illerinden?
Ata yurdun ana yurdun durağın, Ne mi olmuş hiç mi yoktur merağın, Hep mi karanlıksın yok mu çerağın, Haberiniz var mı Türk illerinden?
Ermeni’nin bir kapısı var artık, Ne öldürdü yaraladı kar artık, Yeter gayri biraz namus ar artık, Haberiniz var mı Türk illerinden?
Nahcivan’dan sonra nerden geçeriz Dediler mi size bir yol açarız, Biz güçlüyüz havadan da uçarız, Haberiniz var mı Türk illerinden?
07.07.2009 OGUZSOYLUM
Duyarlı yüreğinize kaleminize sağlık değerli abim.. Allah yar ve yardımcıları olsun soydaşlarımızın..Allah Allah diyenlerin yanında olsun daima..Çok güzeldi konusuSelam ve dua ile ...
ÜLKÜ BAHÇESİ tarafından 7/10/2009 11:25:49 AM zamanında düzenlenmiştir.
ÜLKÜ BAHÇESİ tarafından 7/12/2009 3:52:30 AM zamanında düzenlenmiştir.
Değerli hocam bu vatan bizim hepimizin .Ama lütfen kin değil de sevgi saçsak cihana ne dersin çünkü hekes bir insan ve allahın yarattığını sanki horlamış olmuyormuyuz. saygımla selamlar.
Kaygısız, duygusuz ve sorgusuz bakan bir millet mi oluyoruz ne. Kör bakmak değimi tam bu duruma uyuyor dostum. İnsanlar memleket meselesini ve dünyada olup biteni unutur kör siyaset ile ekonomik krizin dürtüsü ile at gözlüğü takar hale getirilmiştir.
Gören ve hisseden, hissettiklerini edebi bir dille diğer insanlara aktarma gayretinde olan yürekleri buradan tebrik ediyorum. Sevgiyle kalınız.
onalr da öyle demişler hocam Urumçıden Biz anayurdun siz Atatürkün Türklerisiniz diye bize ne kadar çok sevdiklerini didle getirmişler... Önce Kırımdı Sonra Çeçenya... Şimdi Sincan-Urumçi... Dünyanın her bir yerinde yok edilmeye çalışılan bir millet.. Demek ki biz büyük bir milletmişiz.. Allah onlara sabır ve direnme gücü versin hocam... selam ve saygılarımla
Gök bayrak yaralı gökbayrak yaslı, Oynanıyor şimdi oynun san faslı, Nerdesiniz yiğit asımın nesli, Haberiniz var mı Türk illerinden? ===================================
Türk İlleri kan ağlıyor, Dünyanın Gözü önünde ... İnsan olanın kalbini dağlıyor, Gidişat perişan yok olma yönünde...
Bu zulüm elbet bitecektir, Yeterki kimliği unutma sakın. Zalim perişan olup düşecektir, Bize de gelir mutlaka vurucu Akın...
Galiba renk düzenlemesinden ilk anda şiir okunmuyordu. Aonra fon ve yazı rengi ayarlanınca şiir geldi..
Yok hocam yok, bu sorunun muhataplarının ne yazık ki haberi yok. Bir dakikada ermeni olabilenler, bir gün de Türk olamıyorlar ne yazık ki. Bu ülkede de ne hikmetse onların boruları ötüyor... Allah bu milletin yardımcısı olsun, yoksa bu millet uyanıp da kendine yardımcı olamıyacak... Yüreğine sağlık değerli üstadım, selamlar, saygılar...
varol tarafından 7/10/2009 5:53:40 AM zamanında düzenlenmiştir.