sormayın bana ne olur... nasıl bir dünyadır bu? doğar, büyür, yaşarken insanlar... bir kısır döngü başlar önünde sonu gelmez bir maraton... soluksuz yarış başlamıştır, zorlu bir koşudur bu... ciğeri sağlam olan kazanır, yere sağlam basan , ayakta kalır... acımasızdır kurallar, acımasızdır insanlar, acımasızdır yaşamdaki koşullar... ne olursan ol, kim olursan ol, istersen her şeyden, tüm haklarından, ömür boyu yoksun ol, fark etmez... kurallar işler, acımasızlık, vurdum duymazlık, acı, elem, gözyaşı, ve yalnızlık hepsi, hepsi seni bekler... her adımda, her nefeste, her anında, her yaşında, bekler yolunu senin. seni bekler bilesin...
kendini paralasan, üstünü başını yırtsan, saçını başını yolsan, feryat etsen, figan etsen, ömrünün her anında, ah ederek ağlasan, gözyaşı döksen, çare yok. nafile... yaşam bu, kuralların gereği bu. düşüp ölsen, dönüp bakan olmaz, silah çekip de isyan etsen, duyan olmaz, ne gönül yarası, ne mesken kirası, ne yüz karası, ne de ölümün çaresi. hiç biri, ama hiç biri önemli değil... kurallar acımasız, yaşam budur dostum, bir vals dansı gibi. iki sağa, iki sola iki ileri, bir geri... işte bu dünya hali, ben kendimi bildim bileli...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLDİM BİLELİ... (Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİLDİM BİLELİ... (Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kurallar kurallar var yaşanan yaşanacak bir ömür var aslında hüzün var gözyaşları var yaşanmamışlıklar var keşkeler vargeldik gidiyoruz seviyor seviliyoruz yitip gidiyoruz bu da şu an benden birkaç serzenşti kabul buyurunuz selamlar
sevgili dost arkadaşım, şaire Gülay hanım sayfamı ziyaret ederek şiirimi paylaşman bana onur vermiştit.Mutlu etmiştir.her zaman ziyaretinizi umarak, güzel sözlerinize teşekkür ederim.Sevgilerle kelın.
Sevgili dost şairim Yarenşehbal; övgü, sevgi ve tatlı sözlerinle sayfama ziyaretin beni çok mutlu etti. hayat çeşmesinden bir damla zerresi gerçek sunmaya çalıştım. hatam olmuşsa affola... Başarmışsam ne mutlu bana.Teşekkür ederim.her zaman beklerim. Size de sevgi ve başarılar.
Hayat maratonunda koştur ha koştur, Ne düz dür yolları, ne yokuştur
Günümüz insanı ne yazık ki herşeyiyhle robotlaşmış, betonlaşmış karanlık binaların içinde... Tebrikler şiirinize. Çok önemli bir konuya deyinmişsiniz..
Sevgili dost ve genç kalem şairim yavuz HAKKANİ; övgü, sevgi ve tatlı sözlerinle sayfama ziyaretin beni çok mutlu etti. hayat çeşmesinden bir damla zerresi gerçek sunmaya çalıştım. hatam olmuşsa affola... Başarmışsam ne mutlu bana.Teşekkür ederim.her zaman beklerim. Size de sevgi ve başarılar.
SÜPER HOCAM.KALEMİNE YAKIŞIR HARİKA BİR ŞİİR OKUDUM HOCAM.KALEMİNİ YÜREKTEN KUTLARIM HOCAM.KALEMİN VE O GÜZELİM YÜREĞİN HİÇ SUSMASIN.SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300
sevgili dost şairim, RUMUZ4300, övgü, sevgi ve tatlı sözlerinle sayfama ziyaretin beni çok mutlu etti. hayat çeşmesinden bir damla zerresi gerçek sunmaya çalıştım. hatam olmuşsa affola... Başarmışsam ne mutlu bana.Teşekkür ederim.her zaman beklerim. Size de sevgi ve başarılar.
bir ömür var aslında hüzün var
gözyaşları var
yaşanmamışlıklar var
keşkeler vargeldik gidiyoruz
seviyor seviliyoruz
yitip gidiyoruz
bu da şu an benden birkaç serzenşti kabul buyurunuz selamlar