(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OZAN ARİF-4 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OZAN ARİF-4 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Giderek görmüştür şu küçük düzü, Bulamadı bir tek koyunla kuzu, Girdi yüreğine ince bir sızı, Bu Ozan Arif’tir, arif dediler.
“Arif’im dileğim tek şudur haktan”, Çok bahsetti soyer’lerden Mamak’tın, Taş medrese bize güzel konaktan, Bu Ozan Arif’tir, arif dediler.
Yusufiye dedi demirli sur’a, Hiç boyun eğmedi despota, çar’a, Zerrece olmadı yüzünde kara, Bu Ozan Arif’tir, arif dediler.
“Ayşe Fatma değil beni ağlatan” Bir kısmına deve kıçı yağlatan, Ülkü pınarını daim çağlatan, Bu Ozan Arif’tir, arif dediler.
“Anlar Arif seni taban dediler” Sana saldıranlar yaban dediler, Elin gavuruna baban dediler, Bu Ozan Arif’tir, arif dediler.
Bu ozan Arif ki gemi yelkeni Biz onun yanında çakırdikeni, Türk Oğuzsoylum un soyu kökeni, Arif ile aynı soydan dediler ============================== Katıldım ozanın çok konserine Canımı veririm onun yerine O tıpa tıp benzer ülkü erine Solmaz ile aynı huydan dediler!...................M.Sıddık SOLMAZ
Değerli reisim eserlerinin mükemmel oluşu beni sevindiriyor. Allah kalemine zeval vermesin. Saygı ve selamlar.
“Anlar Arif seni taban dediler” Sana saldıranlar yaban dediler, Elin gavuruna baban dediler, Bu Ozan Arif’tir, arif dediler.
Bu ozan Arif ki gemi yelkeni Biz onun yanında çakırdikeni, Türk Oğuzsoylum un soyu kökeni, Arif ile aynı soydan dediler NE KAADR GÜZEL ANLATIYORSUNUZ HOCAM,ÜSTADIMIZI..VAR OLSUN..UZUN ÖMÜRLER DİLİYORUM..SİZİN GİBİ DUYARLI YÜREKLERE İHTİYACIMIZ VAR ..KUTLARIM..SELAMLARIMLA..
Değerli ozanımızı hakkıyla yad eden yüreğinize saygılarımla, kutluyorum.
Ozanın en sevdiğim şiirlerinden bir dörtlük bırakıyorum: "Deli gönül isyan etme boşuna, Sabır eyle, şükür eyle, dua et. Kul olanın her iş gelir başına, Sabır eyle, şükür eyle, dua et.
KERKÜĞÜN DERELERİ KARA YOSUN BAĞLIYOR KALK GİDELİM GENÇLER çin DE TÜRKLER ağlıyor... çin i kınayalım... OZAN ARİF KOLAY YETİŞMEZ... MÜKEMMELDİ SEVGİ, SELAM DUA İLE
OZAN ARİF GİBİ KAÇTANE OZANIMIZ VAR VATAN MİLLET İÇİN HAYATINI HİÇE SAYAN BİZLER KENDİMİZE ŞAİR DİYORSAK ONUN TÜRKÜLERİNİN ÇOK ETKİSİ VAR ÇÜNKÜ ONLARLA YOĞRULUP ONLARLA PİŞTİK OZAN ARİFİ ANLATMAYA KELİMELER YETMEZ YAZAN KALEMİNİZ DAİM OLSUN SAYGILARIMLA
var olsun usta kaleminiz
saygımla...