(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OZAN ARİF-3 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OZAN ARİF-3 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet değerli arkadaşım gerçektende bir gün sular tersine akar, Türkün makus ve suskun talihi elbet değişecektir.Bu ülke yeni Atatürklerini yetiştirecektir.İnşallah bizlerde görürüz her zaman ki gibi güzel şiirini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
“Hani nerde firavunlar” nemrutlar, Dost olacak güvenecek Allah var, Gün olur tersine akar bu sular, Bu Ozan Arif’tir, arif dediler. ================================ Değerli üstadım gerçek konulara temas eden kalemini kutlarım. Yüce Başbuğumuza bağlılığını her konuda dile getiren başta siz ve Ozan Arifi tebrik eder;saygı ve selamlarımı arz ederim. Hoş eserlerinizi izlemeye devam ediyorum. Allah yar ve yardımcınız olsun.
* * * Ozan Arif' ne yazılsa azdır, ozansa bir insan mutlaka onda yürek, vicdan, merhamet vardır aksi düşünülemez asla.İnsanlık için her zaman çalar, söylerler. Çok anlamlı yüreğinize sağlık, gönülden kutlarım, sağlıcakla kalınız yaşamda sevdiklerinizle bir arada dilerim
BENIM YIGIT GARDASIM DEGERLI USTAD O TURK MILLETIMIM VE SON ZAMANLARININ AKIF'I OZANIM CAN'IM ARIF USATDA YAZMIS OLDUGUN BU DESTAN ICIN KUTLARIM SENI YUREGIN VAR OLSUN CAN USTAD NIHAT YURT KANADA BOLBOL SELAM SANADA
“Ölmez bu hareket dava” diyordu Dört söz etse üçü vatan diyordu, Taş medreselerde yatan diyordu, Bu Ozan Arif’tir, arif dediler.
“Hani nerde firavunlar” nemrutlar, Dost olacak güvenecek Allah var, Gün olur tersine akar bu sular, Bu Ozan Arif’tir, arif dediler. ......................Şiir akıcı,güzel ve vefalı yüreğin şiiri olmuş--5 Kutlarım,selamlarım efendim
her mısrası ayrı değerli olan bu eşsiz şiirinizi yürekten kutluyorum hocam.. anlayan için hepsinin altında düşündürücü nasihatler var.. yüreğinize sağlık efendim... saygılarımla..
Arife tarif gerekmez derler O duruşuyla türküleriyle taht kurmuştur yüreğimizde. Allah hem ona hemde sana uzun ömürler versin hocam.. sevgi ve saygılar bencileyin...
OZANLARINA SAHİP ÇIKMAYAN D GRUPLARI ''ÇEKER GİDER GARDAŞ BAK GÖRÜRSÜN'' O.A. HAREKETE GEÇMEK İÇİN BÜTÜN KOŞULLARIN OLUŞMASINI BEKLERSEN HAREKETE GEÇEMEZSİN. GEÇMEK LAZIM,GEÇMEK LAZIM HAREKETE HAREKETE GEÇMEK LAZIM...M.Y.
“Hani nerde firavunlar” nemrutlar, Dost olacak güvenecek Allah var, Gün olur tersine akar bu sular, Bu Ozan Arif’tir, arif dediler.
“Hani nerde firavunlar” nemrutlar, Dost olacak güvenecek Allah var, Gün olur tersine akar bu sular, Bu Ozan Arif’tir, arif dediler. ============================= Duyarlı ve milli duygularla yanan yüreğinize Tebrikler Üstadım. Ozan Arif Unutulmaz bir Efsanedir.
Allah yardimciniz olsun.