(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevdamız Bize Kalsın...(Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevdamız Bize Kalsın...(Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili şaire asiFunda şiirimi paylaşıp beni onurlandırdığın için teşekkür ederim.Çok memnun oldum.Her zaman beklerim.Beni onurlandırmış olursunuz.Sevgilerle kalın.Lütfen her zaman gelin.Size de başarılar.
Sevgili şaire baba._efsane dostum, şiirimi paylaşıp beni onurlandırdığın için teşekkür ederim.Çok memnun oldum.Her zaman beklerim.Beni onurlandırmış olursunuz.Sevgilerle kalın.Lütfen her zaman gelin.Size de başarılar.
SAYIN ARKADAŞIM KIYMETLİ USTAM NE OLDU GÖRÜNMÜYORSUNUZ BİR ZAMANDIR HEM SİZİ HEM ŞİİRLERİNİZ ÖZLEDİM ÖZLETİNİZ KENDİNİZİ. RUH İKİZİNİZ Mİ BU KADAR YANIP YAKILA SEVDA ÇEKTİREN SİZE HASRETLİK ZOR YAŞANMASA OLMUYOR AMA YA ÇARESİZ KALINIYORSA.
Sevgili şaire Gülay hanım dostum, şiirimi paylaşıp beni onurlandırdığın için teşekkür ederim.Çok memnun oldum.Her zaman beklerim.Beni onurlandırmış olursunuz.Sevgilerle kalın.Lütfen her zaman gelin.Size de başarılar.
beğeniyle okunası bir şiir olmuş insanın içinde umutla filizleniveriyor suya ve güne kavuşmuş gibi kanasıya içtik gönül pınarınızdan sevgili şair yazan yürek sızlamsın daim
tebrikler birde tam puan bırakıyorum sayfanıza kabul ediniz lütfen
Sevgili şaire YARENŞEHBAL dostum, şiirimi paylaşıp beni onurlandırdığın için teşekkür ederim.Çok memnun oldum.Her zaman beklerim.Beni onurlandırmış olursunuz.Sevgilerle kalın.Lütfen her zaman gelin.Size de başarılar.
Ömrüme ek ömür alırım seni
izninle bağrıma basarım seni
Gel baharım Canan yapayım seni...
KEŞKE GERÇEKTEN CAN''LAR,,CANAN''LAR ÇIKSA KARŞIMIZA..
YÜREĞİNİZE SAĞLIK HARİKA DİZELER GEÇEKTEN...