(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EKSELANS şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EKSELANS şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SEvgili hocam, baştan sona harikaydışiirinizi, bu sefer daha ayrı bir keyifle okudum..Edebiyatçıların şair yazar ve çizerlerin öemnli görevlerinden biride günü kaleme alp gelecek nesle tarihselleştirmektir. Hep kültür yozlaşmasından bahs ederiz.. Yorumcu kardeşim CEMİL cana katılıyorum..Bilgi alışverişinde bilgi,görgü ve kültür aktarımında iki nesili dedeyle torunu bir araya getiremiyoruz.neden maddiyat.İnsanlar gittikçe bireyselleşiyor. Türküsünden sazından,sözünden atasından dedsinden haberi olmayan nesil televizyon başında gerçeklerden uzak sihirli kutu filimler ile büyüyorlar sonuç ortada ..
Dünya medeniyetlerine ayak uydurmakanlamında kendimizi geleiştirelim ama lütfen özümüzüde taşıyarak.. Saygı ve sevgilermle...
Teğet geçti böyle geçmezse nasıl? Ne söylesem sonuç işte velhasıl, Hepsine selam dur hepsine yasıl, Bizi on iki den vurdun ekselans.
Oğuzsoylum bunlar bize yar olmaz, Her zaman doğruya burada yer olmaz, Zarardan ötesi belli kar olmaz, Bizi on iki den vurdun ekselans. O EKSELANS VARYA HOCAM O EKSELANS..KÖYLÜSÜ,SANAYİCİSİ,ESNAFI,İŞ VERENLERİ,İŞÇİSİ,MEMURU YANİ HERKESİ SAĞ OLSUN ÇOK YARDIMCI OLDU..YALNIZ YİNE BİR SEÇİM OLSA YİNE BİRİNCİ PARTİ ÇIKARLAR..ÇÜNKÜ ORGANİZELERİ MAŞALLAH..KİME YARDIMCI OLACAKLARINI İYİ BİLİYORLAR..KUTLARIM ANLAMLI ŞİİRİNİZİ..SEVGİ VE SELAMLARIMLA..
Boşa çalma aç ayılar oynamaz, Çok hanede iki öğün kaynamaz, Göstermelik namaz kılma bi namaz. Bizi on ikiden vurdun ekselans.
Bu harmanın sonu demişti Fikret, Durum her ne ise açıkça zikret, Çözüm nasıl olur birazcık fikr et, Bizi on iki den vurdun ekselans. YÜREĞİDE DURUŞU GİBİ YİĞİT SOYLUM..CAN DOSTUM..UZUN LAFIN KISASI SENİ CAN-I GÖNULDEN KUTLYOR ALLAH GÖNLÜNÜ VE YOLUNU AÇIK ETSİN DİYORUM.
Sevgili Dost bizde bir söz vardır . Haklı söze emmin ne desin derler o misal yerden göğe haklı söze ne denirki Yürek sesin susmasın kalemin dik yüreğin huzur sevği dolsun
Oğuzsoylum bunlar bize yar olmaz, Her zaman doğruya burada yer olmaz, Zarardan ötesi belli kar olmaz, Bizi on iki den vurdun ekselans.
20/06/2009 OĞUZSOYLUM şiirde olduğu gibi resim sanatında da çok başarılı buldum sizi efendim, yüreğinize sağlık, güzel bir şiir daha okuyup derin bir haz aldım, tebrikler, sevgi ve saygımla, selamlar...
DOSTUM! BU MİLLETE HER KİM NE EDERSE/YAPARSA, MİSLİ MİSLİ BULUR. TOPLUMSAL YARAYA PARMAK BASAN NEFİS ÇALIŞMANIZI BİR SOLUKTA OKUDUM. GÜZEL, ANLAMLI VE VURGULU ESERİNİZ VE PAYLAŞIMINIZ İÇİN YÜREKTEN TEBRİK, TEŞEKKÜR VE SELAM EDERİM.
Sab'rette bak; Oğuzsoylum, ne olur, Dilimiz dolanır, şaşkın hâl olur, Târih, ne demişse doğru; hep o'dur, Gün gelir de Ser'den gelir; Türbülâns!... Ne, mâddî güç yeter, kredi- avans!.
Halk Âşıkları; bir, ihtiyaçtır... başarılar dilerim.
Saygı ile Selâmımı bildirdim...
Kadir Yeter. 06.7.2009 Pazartesi. TRABZON.
kadiryeter tarafından 7/6/2009 10:41:14 AM zamanında düzenlenmiştir.
nasıl bir vicdan bizimkisi anlamadım... kredi kartlarının limitini doldurup icralık olurken, bir telefon yetmez olup ikincisini alırken, evimizde en son teknoloji aletleri kullanırken kriz bizim neremizden geçti... vicdanımıza değmediği kesin... biraz objektif olalım lüften... kendimizi eleştirelim önce... yanlışlarımızı görelim...
yönetim tabiki eleştirilmeli tabi ki yanlışları yüzüne vurulmalı... ama biz herşeyi bırakıp aklımızı fikrimizi buna verirsek anca takıntılı insanlar oluruz... yapılması gereken önce kendimizi düzeltmek... toplum neye önem verirse o bilinç kazanır... önem verdiğimiz şeyler fos çıkmasın yeter...
önemli olan bu milletin kayıtsız şartsız egemenliğidir... halkın özgür iradesine gem vuran her kim olursa cezasını bulsun... ama ilk önce halk özgürlüğü her alana taşısın... erkek çocuklarını okuturken kız çocuğuna hizmetçi muamelesi yapmasın... 13-14 yaşında evlendirmesin... bunların hiç birini devlet halkına dayatmıyor... bizim en büyük düşmanımız CEHALET....
Emekli şimdilik emekliyor malesef. beceriksiz yönetimin elinde oyuncak oldu. Yabancının emeklisi dünyayı dolaşırken biz öteki mahalledeki torunlarımıza gitmek için otobüs biletine para ayıramıyoruz. Onlara bir şeker alamıyoruz. Bu mu peki idarecilik. Sonra da nesil neden bozuluyor diyorlar. Kusura bakmayın ama küçüklere büyüklerinin yanında vakit geçirtmeyi kolaylaştıracak bir öğe de onlara yakın olmak için bu kontağın kurulabilir olması gerekmektedir. Bu kontağın anahtatı da ne yazık ki o çocuğun ilgisini çekecek birtakım faaliyetleri birlikte yapmaktan geçmektedir. Eeee Anadolumun emeklisi, gel de torununa al bakalım bir oyuncak ya da bir bisiklet ve öğret sürmeyi. Kur iki nesil sonranla ilişki köprüsünü. Ufak ufak anlat ona Anadolu kültürünü. öğrensin geçmişini, şekillendirsin geleceğini. İşte bu bir döngüdür aslında. Bir yerinde çomak varsa o çark dönmez ve biraz dış zorlama ile kırılıverir. Ey gafiller uyanınız. Hep bana ve çevreme demeyiniz. gemide beraber batarız. Bu vesile ile bana bu açıklamaları yapma vesilesi olan dostumu tebrik ediyor sevgilerimi gönderiyorum. Sevgiyle kal Kocakurtsoylum.
Bizi on iki den vurdu ekselans
Umursamaz tavrın ne işler açtı,
Bizi on ikiden vurdun ekselans.
İş kalmadı vatandaşa çalışsın,
Yavaş yavaş yoksulluğa alışsın,
Aç bebekler ne yesin de gelişsin,
Bizi on iki den vurdun ekselans.
Boşa çalma aç ayılar oynamaz,
Çok hanede iki öğün kaynamaz,
Göstermelik namaz kılma bi namaz.
Bizi on ikiden vurdun ekselans.
Bu harmanın sonu demişti Fikret,
Durum her ne ise açıkça zikret,
Çözüm nasıl olur birazcık fikr et,
Bizi on iki den vurdun ekselans.
Geldi mi harmanın sonu acaba,
Memleket kimlere çekildi caba,
Bizi kurtarmaya göster bir çaba,
Bizi on ikiden vurdun ekselans.
Teğet geçti böyle geçmezse nasıl?
Ne söylesem sonuç işte velhasıl,
Hepsine selam dur hepsine yasıl,
Bizi on iki den vurdun ekselans.
Oğuzsoylum bunlar bize yar olmaz,
Her zaman doğruya burada yer olmaz,
Zarardan ötesi belli kar olmaz,
Bizi on iki den vurdun ekselans.
HOCAM KUTLARIM ŞİİRİNİZİ.MİLLETİ GEOMETRİK ŞEKİLLERLE OYALAMANIN YOLUNU BULMUŞLAR BUNLAR
KAH TEĞET GEÇİRİYORLAR,KAH TAM BÖĞRÜMÜZÜ DELİP GEÇİYORLAR NEDE HOŞ ANLATMIŞSIN DİLLERİNE SAĞLIK.sEVGİ VE MUHABBETLE...