(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OZAN ARİF-2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OZAN ARİF-2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hüseyin’e ağıt yaktı ne acı, “Nazım Hikmet bile şimdi baş tacı” Sırf Arif’e yetti güçlünün gücü, Bu Ozan Arif’tir,arif dediler.
Sevgili hocam siz bir ozandan söz ediyosunuz övgü ile düne kadar ideolujik düşüne ve memleketin efsane şaiiri Nazıma hiç iyi diyemeyen bir insandan söz edeken yukariya taşıdığım,dörtlüğünüz neyi anlatiyo anlayamadım selamlarımla. Hangi hüseyine ağıt yazmıştı aydınlatırsanız sevinirim.
onu anlamak için o ruhtan gelmek lazım , ozan arif birleştirendir bölenlere inat ozan arif vataseverdir satanlara inat , ozan adamdır sahtelerine inat , var ol ağam ozan arif destandır bitmezki
ozanlık, bir tutku sevgi ve adayış... gerçek değerlerin kıymeti ne yazıkki bilinmiyor.her güzel olanın kaybedince anlaşıldığı gibi tebrikler yüreğinize saygımla...
Necip Fazıl, Osman Yüksel, Ozan Arif.... Mücadele adamları, adam gibi adamlar. Böyle kişiler nadir çıkar insanların arasından. Bu yiğit insana şiirler az gelir; çünkü mücadele için canını ortaya koymuş bir yiğittir. Saygılar sunuyorum üstadım.
“Dolandım peşinde ülkü adlı yar” Bir Ülküsü, bir sevdası, sazı var, Yastığı valizi yorganıysa kar, Bu Ozan arif’tir, arif dediler Büyük üstadımıza ne yazsak azdır diye düşünüyorum..O Türklerin en büyük ozanlarından birisi..Var olsun.. Duyarlı yüreğinizden dökülen bu anlamlı dizeleri yürekten kutluyorum hocam..Sevgi ve selamlarımla..
Büyük Üstat Ozan Arif'in, Gönüllere su serpti Ozanım tarifin. Sesi oldu hep Ülkedeyken aydının cahilin, Allah bu millete böyle Ozan Nasip eylesin...
Yürekten Kutlarım.. Selam ve saygılarımla.. Ozan Arif Öğretmendir gerçek hayatta. O kara tahta başında değil, elinde sazı ile gezerdi, Gerçek adı da Arif Şirin'di...
uyumayanlar nasılda belli oluyor. 2. yorumu da ben yazayım o halde.. sayın şairim, vatanını canından aziz bilen herkese selam olsun. selam olsun bu devasa yüreğe, selam olsun bu devasa yüreğin sahibine..tebriklerimi ve saygılarımı sunuyorum sayın ozanım... sağlıcakla kalınız...
Bir Ülküsü, bir sevdası, sazı var,
Yastığı valizi yorganıysa kar,
Bu Ozan arif’tir, arif dediler
ELBETTE BU DAVA KOLAY DEĞİL
VE BU ÇİLE ELBETTE BAŞ TACIMIZ
DEĞERLİ ŞAİR
FEVKALAEDE BİR ÇALIŞMA.
NE GÜZEL
SİZİ TEBRİK EDİYROUM
TAKDİR VE SAYGILARIMI BIRAKIYORUM BU MÜMTAZ SAYFAYA YİNE