Dolaştığın yüreklerde, Ahiret Sırat’ı var… Seyrettim olanları kölelik beratın var. Kedi olalı beri, güzel bir fare tuttum Deme sakın! çok görme, Kulların da Ah’ı var...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
" AH " şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
" AH " şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Toprak en ucuz kurtuluş... Bence "ah" alanı daha büyük musibetler bulmalı. Zira kişinin kusurunu bilmesi kadar, bu kusuru bertaraf etmek için uğraşmasıda çok büyük bir erdemdir... Madem biliyorsunuz kusurunuzu, niye kurtarmıyorsunuz ki sonunuzu? Teşekkürlerim samimi yorumunuz için Can-ı Gönülden... :)
Anlamlı ve güzel bir dörtlük, usta şaire bir dörtlükte bile şiirini ispatlamış daha güzellerini okumak boynumun borcu olsun.Son şiirlerimin arasında İstanbul şairlerine yazdığım şiirim var, şaire hanımefendi de İstanbullu olduğuna göre bu şiirin şairlerinden biri de o buyrun efendim okuyun, güzel dörtlüğünüzü bir daha kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Estağfirullah... Haddimi biliyorum... Ben şair değilim... Sadece Yaşanmışlıklarımdan ve Okuduklarımdan etkileniyorum... ve bunları siz saygı değer insanlarla paylaşıyorum...
Beğeniniz ve güzel yorumunuz için Can-ı Gönülden Teşekkürler Ediyorum. Hoş geldiniz sayfama... Her zaman beklerim efendim. Saygılarımla...
Amin.... Birin gözüne baktığımızda, birinin gönlüne aktığımızda... O yürek bize cehennem çukuru değil, gül bahçesi olsun inşallah.. Yorumunuz için Can-ı Gönülden Teşekkürler ediyorum....
Bir dörtlük ama ne dörtlük.Sıra dağlar misali devem eden erdı ardına çok şey anlatıyor.Yreğiniz hiç susmasın efendim.Saygılar.
Dolaştığın yüreklerde, Ahiret Sırat’ı var… Seyrettim olanları kölelik beratın var. Kedi olalı beri, güzel bir fare tuttum Deme sakın! çok görme, Kulların da Ah’ı var...