(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OZAN ARİF-1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OZAN ARİF-1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
NİHAT ABİM İN madalya taktığı bir şiiri ancak ayakta alkışlamak düşer bize de... Sayın Ozanım kulağın biraz dikkat kesilirirse alkış seslerini duyarsın... saygılarımı ve tebriklerimi sunuyorum.. Rabbi m bu ülkenin sevdalılarını nur etsin var etsin...sağlıcakla kalınız ozanım...
USTAD KUTLAMAK NE KELIME BIN BIR MADALYA TAKIYORUM SEN BIR TANESIN O KALEMIN VE KELAM'IN HIC TUKENMESIM SELAM VE DUA ILE NIHAT YURT KANADA MUTLULUKLAR SANADA
Çilesini çekmiş ülkü yolunun Hıncını kazanmış moskof dölünün Şeyda bülbülüdür gönül gülünün Bu OZAN ARİF'tir ARİF dediler...........Dedim bende ustam..
Yüreğine sağlık.. O nun gibi yürekli ozanlara selam lar saygılar.. Allah onlardan razı olsun. SİZİDE kutluyorum mükemmel eseriniz için Selam saygı ve muhabbetle.*.*.*.
N e kadar güzel övgü olmuş OZAN ARİF E bende tanıyorum yakından konuk olmuştu bize yıllar önceden .Allah Ondanda sizdende razı olsun abim ..Tebrikler..Selam ve dua ile..
olması gerektiği gibi
olması gerektiği kadar
tebrikler koca şair!