(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARİF'TE BULDUM BENLİĞİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARİF'TE BULDUM BENLİĞİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şair asrın dede korkutu zindanlarda türlü çilelere katlanan dava eri koca ozan arif hoca o bir efsane kutlu davamın sesi gür avazı O'nu anlatmak ve onu anlatırkende beşbin şehidimizden bahsetmeniz beni öylesine sarstı ki tarifsiz duygular içindeyim helede ÖZ KUZU ANASI DURSUN DEMİŞ ÖNDE GİDER ÖNÖNKUZU CANIMIZDAN KOPAN CANLAR DAVA ERLERİ ALPERENLER DAVA ŞEHİDLERİMİZİ BU VESİLE İLE ANMAK VE MANEVİ HUZURLARINDA SAYGIYLA EĞİLMEMİZE VESİLE OLAN OZAN ARİFİMİZE YAZDIĞINIZ ŞİİRİ YÜREĞİME ALDIM SARDIM
ÜSTAD SAYGILAR SİZE KALEMİNİZE O KOCA DAĞLAR GİBİ YÜREĞİNİZE
Ozan Arif hocamız Alucra ilçemizin gururudur bende nacizhane izinden yürüyorum dizeleriniz akcı ve güzel di
Ozan Arif hocamın ""kıydılar " adlı şiirinide okudum ve etkilendim ve bir dörtlükte en yazmıştım
Ozan Arif doğru söyler sözü Bakmadılar öze kalmadı özü Utanmayı bilse kızarır yüzü Şevk ile yürüdüğüm yola kıydlar 4 ve 5 temmuz yozgat sürmeli şiir festivalinde görüşmek üzere tüm dostlara Alucradan delam
Dünyaya geldim geleli, Hep aradım benliğimi, Kendimi bildim bileli Hep aradım benliğimi en güzelini etmişsin dost insan keşfe kendisinden başlamalı değilmi kaleminiz var olsun güzel bir koşma tadında eserdi
Alucra’dan çıktı yola, Samsun’da o düştü dile, Aldırmadı yağış, yele, Arifte buldum benliğim.
Hemi Arif hemi Şirin, Kimse dolduramaz yerin, Bilgi, iman, inanç derin, Arifte buldum benliğim.
Çoğu zaman yurt dışında, Türlü derdi var başında, İşte tam Altmış yaşında, Arifte buldum kendimi.
Oğuzsoylum ilham aldım Ardı sıra baktım kaldım, Okudum deryaya daldım, Arifte buldum Kendimi.
hey gidi kocakurt ağam tam yüreğimden vurdun beni , hangi kıtasını ayırayımki , bir ülkü erinin baş ucu şiiri bu , o gani yüreğinden kavi bileğinden öperim , nur ol var ol hep ol ağam eksik olma
Bir Velican ki canıydı, Damarındaki kanıydı, Sultanı ve de hanıydı, Arif’te buldum benliği, ========================= ..Ve Ferhat Tüysüz can ülküdaşımı da bu arada rahmetle anararak;hoş eserini beğeniyle okuduğumu itiraf eder ve Tüm ülkücü camiaya başarılar dilerim. Hoş eserlerinizden dolayı kaleminizi kutlarım üstadım. Saygı ve selamlar. Yüce başbuğumuzun Dokuz ışık yolunda turana doğru emin adımlarla!...
İnsanı diğer canlılardan ayıran özelliği düşünebilme ve kendi doğrularını bularak yaşamına katmasıdır. Dolayısı ile herkesin farklı düşünceleri olması ve onu benimsemesi de son derece doğaldır. Bu sebeple insanlar arsına nifak tohunlarının ekilmiş olmasından birçok can yanmıştır. Hem de düşünceleri için. Körpecik yaşlarında. Düşüncesi dolayısı ile insanların öldürülüyor veya öldürülmüş olmaları ne acıdır. Bunları bu topraklar çok yaşadı. Dilerm ki bundan sonra yaşanmaz. Ortak müşterek olan vatan, millet ve bayrak ülküsünde demokratik bir ortamada mutlu gelecekler üzerimize olsun dostum. Sevgiler gönderiyorum.
Önkuzu, Özmen, Kılıçkıran, Ali Bülent... Anlata anata biter miydi? Ülkü adlı bir sevdaya kurban etmediler mi kendilerini? İşte adım bu yüzden kıymetli benim için. Yüreğinize sağlık.
Hemi Arif hemi Şirin, Kimse dolduramaz yerin, Bilgi, iman, inanç derin, Arifte buldum benliğim.
Çoğu zaman yurt dışında, Türlü derdi var başında, İşte tam Altmış yaşında, Arifte buldum kendimi.
Oğuzsoylum ilham aldım Ardı sıra baktım kaldım, Okudum deryaya daldım, Arifte buldum Kendimi.
Dar kalıpta duyguları anlatabilmek ne kadar güç tür. Kalem mahir olunca bu güçlük hiç hissettirilmeden ne güzel lanse edilmiş dizelerde. Gönlünüze ve emeğinize sağlık üstadım.Beğeniyel okuduğum eserinizi candan kutlarım. Selam ve saygılarımla.
NIHAT YURT KANADA
BOLBOL SELAM SANADA