çalışması içinde olduğum çıkacak olan şiir kitabımı temsil eden şiirim..gönül iklimime hoşgeldiniz..
Kuraklaşan bir sevdanın ıssız çölündeyim Serapta bir damla misali Nehirlerin diliyle sevmişim seni Damladaki serabı gördüm göreli Ruhundaki özünde bulmuşum seni
Kavururken sahramın yürek sancısı Kumlara boyanmış duygularımla Susayan bir çiçeğin özlemi gibi Hasretinle damla damla sevmişim seni
Yalnız bir kuytuda gözyaşlarım üşüyor Her zerre titrerken başka bir hüzünle Kirpiklerimden hazan olmuş sevdan düşüyor Gönlüm ücra köşelerde sessiz ve garip Mevsimlerin ardından seni bekliyor Hicranı yüreğinde dost edinip
Kanatları yaralı bir kuştu hicran Merhemi umuttu dileği vuslat Buruktu tebessüme muhtaç yüreği Sadaka içindi yüzündeki gül rengi Seni anımsardım hicran çökünce geceye Gönül tohumlarımı ekerdim bir bir Çöldeki kum tanelerine Sonra birden güneşdoğardı Yakardı tüm haşmetiyle Kalırdım yalnızlığın çölünde Her damla serap olurdu Buğulu gözlerimde Hicranı yaşarken ıssız bir matemle Hasretlikler içinde Yüreğimin yangın yerinde Mecnun bir bedevi gibi Damladaki serabım şimdi Serapta bir damla misali…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Serapta Bir Damla şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Serapta Bir Damla şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
... Kanatları yaralı bir kuştu hicran Merhemi umuttu dileği vuslat Buruktu tebessüme muhtaç yüreği Sadaka içindi yüzündeki gül rengi Seni anımsardım hicran çökünce geceye Gönül tohumlarımı ekerdim bir bir Çöldeki kum tanelerine Sonra birden güneş doğardı Yakardı tüm haşmetiyle Kalırdım yalnızlığın çölünde Her damla serap olurdu Buğulu gözlerimde ...
Ne kadar çok, ıslak, duru ve vs o kadar fazla ki düşünce...
Hasretinle damla damla sevmişim seni
Hasretin kavurdukça duygularımı, bedenim kalp çıldırmalarına gebelikler geçirmekte idi, sevgili nedir bu bitmeyen özlem nedir bu ölüme ramak kalmış vuslat..Halbuki ben damla damla ıslatırken seni, ben çoraklığa gidiyordum kendimde..Damla damla damıtırken kendimi, sen nehir oluyordun gönül yollarımda aktıkça akıyordun...
Yalnız bir kuytuda gözyaşlarım üşüyor Her zerre titrerken başka bir hüzünle Kirpiklerimden hazan olmuş sevdan düşüyor Gönlüm ücra köşelerde sessiz ve garip Mevsimlerin ardından seni bekliyor Hicranı yüreğinde dost edinip
Acıyan yanlarıma vuruyor bu kıta, yalnızlığımı bir seninle unutuyordum bir de o gözlerindeki çocukta.Şimdi yine kendimle savaşırken içime hüzünün düşüyor, ben yine kendimden gidiyorum o bilmediğim yerlere ve bir anda olsa hayatı unutmaya çalışıyorum. Ne kadar zorlar varsa düşüyor önüme önüme, Rabbim bana mı verecektin en ağır yüklerini, şimdi sana seslenirken günah mı bu Rabbim, kimim var başka beni yalnızlığımda duyacak..Madem dokunmayacaktın neden bir cenine vurulmadım, affet Rabbim yakarıştı bu, serapta bir damla görmüştüm...
Seni anımsardım hicran çökünce geceye Gönül tohumlarımı ekerdim bir bir
Ne gecenin üçü kalmıştı ne de dördü, sabahlara yazılmıştım ben bir kere..Kendimi her sorguladığımda her gecede bir ölü doğardı sabaha... Ne diyebilirim ki oldukça güzel bir şiirdi dost, ayrıca yorum da oldukça iyi idi emeği geçenlere tebrikler...
Kuraklaşan bir sevdanın ıssız çölündeyim Serapta bir damla misali Nehirlerin diliyle sevmişim seni Damladaki serabı gördüm göreli Ruhundaki özünde bulmuşum seni
Kavururken sahramın yürek sancısı Kumlara boyanmış duygularımla Susayan bir çiçeğin özlemi gibi Hasretinle damla damla sevmişim seni DEĞERLİ ŞİİR DOSTUM BU YÜREKTEN YAZILMIŞ DUYGUSAL SEVDA YÜKLÜ ŞİİRİNİ BÜYÜK BİR ZEVKLE VE KEYİF ALARAK OKUDUM.GÜÇLÜ KALEMİNİ BENDE BİR KÜTAHYALI OLARAK EN İÇTEN DUYGULARIMLA KUTLARIM.KALEMİN VE O GÜZELİM YÜREĞİN HİÇ AMA HİÇ SUSMASIN.TEKRAR TEBRİK EDİYORUM.BUNDAN SONRA ŞİİRLERİNİ TAKİP EDECEĞİM HAYRANLIKLA.SEVGİ VE SAYGILARIMI GÖNDERİYORUM...RUMUZ4300
Yalnız bir kuytuda gözyaşlarım üşüyor Her zerre titrerken başka bir hüzünle Kirpiklerimden hazan olmuş sevdan düşüyor Gönlüm ücra köşelerde sessiz ve garip Mevsimlerin ardından seni bekliyor Hicranı yüreğinde dost edinip
Kanatları yaralı bir kuştu hicran Merhemi umuttu dileği vuslat Buruktu tebessüme muhtaç yüreği Sadaka içindi yüzündeki gül rengi Seni anımsardım hicran çökünce geceye Gönül tohumlarımı ekerdim bir bir Çöldeki kum tanelerine Sonra birden güneş doğardı Yakardı tüm haşmetiyle Kalırdım yalnızlığın çölünde Her damla serap olurdu Buğulu gözlerimde Hicranı yaşarken ıssız bir matemle Hasretlikler içinde Yüreğimin yangın yerinde Mecnun bir bedevi gibi Damladaki serabım şimdi Serapta bir damla misali…
Mürsel Emre DOĞAN tarafından 7/6/2009 2:10:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kanatları yaralı bir kuştu hicran Merhemi umuttu dileği vuslat Buruktu tebessüme muhtaç yüreği Sadaka içindi yüzündeki gül rengi Seni anımsardım hicran çökünce geceye Gönül tohumlarımı ekerdim bir bir Çöldeki kum tanelerine Sonra birden güneş doğardı Yakardı tüm haşmetiyle Kalırdım yalnızlığın çölünde Her damla serap olurdu .................. Damlalar düşecek bir gün yükseklerden tenimize. Su kendi damarını arayan bir iksirin derinine gizlenecek. Karanlık ışığa aşık, mevsim kendi yelini aayan bir sır gibi tutunacak coşkuların titrek bedenine... Tebriklerimle.
Öncelikle çıkacak kitabınızın hayırlı ve uğurlu olması dileklerimle...
"Kanatları yaralı bir kuştu hicran Merhemi umuttu dileği vuslat Buruktu tebessüme muhtaç yüreği Sadaka içindi yüzündeki gül rengi Seni anımsardım hicran çökünce geceye Gönül tohumlarımı ekerdim bir bir Çöldeki kum tanelerine Sonra birden güneş doğardı Yakardı tüm haşmetiyle Kalırdım yalnızlığın çölünde Her damla serap olurdu Buğulu gözlerimde Hicranı yaşarken ıssız bir matemle Hasretlikler içinde Yüreğimin yangın yerinde Mecnun bir bedevi gibi Damladaki serabım şimdi Serapta bir damla misali…" Kitabınıza ad veren güzel bir şiir, güzel bir isim. Kutluyorum güzel yüreğinizi. Serapa bir dünyada serap bir damla iken hepimiz.
Sevgili Züleyha şiir, sahra da bir yolculuk kadar sıcak ve yanık...yorum ve düet ise serabın sarhoşluğunu tattırıyor. Çıkacak olan kitabını şimdiden kutluyorum , yolun açık arkadaşım daim olsun diyorum. En içten sevgiler...
Duyguya yanıp sönen şiir ateş, dizeleri yüreğe bağdaş kuran köz...... Müthiş bir şiir di kitabın birinci şiiri....... Her zamanki güzelliğinde yine döktürmüşsünüz muhteşem şiirinizi. Düet de harika.... Şiirinizi ve çıkacak olan kitabınızı kutluyorum. Saygılarımla....
Yakardı tüm haşmetiyle Kalırdım yalnızlığın çölünde Her damla serap olurdu Buğulu gözlerimde Hicranı yaşarken ıssız bir matemle Hasretlikler içinde Yüreğimin yangın yerinde Mecnun bir bedevi gibi Damladaki serabım şimdi Serapta bir damla misali…
Her mısrasında damla damla serap içtim... Harika dizelerdi bunlar sevgili şairem o kadar içten ve yakıcıydı ki hele yorumunuza düetiyle eşlik eden dostla dizeleriniz ahenk bulmuş iki emeğide yürekten kutluyorum emeğinize nefesinize sağlık sevgilerimle...
Yalnız bir kuytuda gözyaşlarım üşüyor Her zerre titrerken başka bir hüzünle Kirpiklerimden hazan olmuş sevdan düşüyor Gönlüm ücra köşelerde sessiz ve garip Mevsimlerin ardından seni bekliyor Hicranı yüreğinde dost edinip
ne güzel şey emek vermek ve paylaşmak şiir bir nefesti bu nefes bu şiire düştü ne mutlu ..........
teşekürler sevgili züleyha özbay bilgiç şiir adına tatırdıklarına ve emeklerin için
mustafa doğan 2 tarafından 7/3/2009 12:24:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mecnun bir bedevi gibi Damladaki serabım şimdi Serapta bir damla misali… ................................ Serapta damlayım sevdalım şimdi Damla da bir serap arar dururum O kuru çöllerde bir gülüm şimdi Ayakta bir turap arap dururum........Deyivedim bende gari şiirini okuyunca
Kanatları yaralı bir kuştu hicran Merhemi umuttu dileği vuslat Buruktu tebessüme muhtaç yüreği Sadaka içindi yüzündeki gül rengi Seni anımsardım hicran çökünce geceye Gönül tohumlarımı ekerdim bir bir Çöldeki kum tanelerine Sonra birden güneş doğardı Yakardı tüm haşmetiyle Kalırdım yalnızlığın çölünde Her damla serap olurdu Buğulu gözlerimde Hicranı yaşarken ıssız bir matemle Hasretlikler içinde Yüreğimin yangın yerinde Mecnun bir bedevi gibi Damladaki serabım şimdi Serapta bir damla misali…
DERİN BİR OFFFF ÇEKTİREN FEVKULADE YAGMURDA YAPRAKTAN DÜŞEN BİR DAMLA MİSALİ DAMLA DAMLA DÜŞMÜŞ DİZELERE MUHTEŞEM BİR DÜET HARİKA BİR SEVDA ŞİİRİ OLMUŞ İKİ YÜREĞİDE CANI GÖNÜLDEN TEBRİK EDİYORUM SES UYUMU ÇOK GÜZEL BİR ELMANIN YARISI MİSALİ KENDİNİ AŞAN BİR ŞİİR TEBRİKLER SEVGİ VE SAYGILARIMLA GÖNÜL KALEMİNİZ DAİM OLSUN EMİN YOLDASINIZ BAŞARILAR SEVGİ VE SAYGILARIMLA
bu güzel yürek damlalarını, damlanın çağıltılarını hayranlıkla okudum...dinledim. kaleminiz hiç susmasın, ve sesiniz gönül telimizi hep titretsin. selâm ve saygıyla...
Kuraklaşan bir sevdanın ıssız çölündeyim Serapta bir damla misali Nehirlerin diliyle sevmişim seni Damladaki serabı gördüm göreli Ruhundaki özünde bulmuşum seni // Kavururken sahramın yürek sancısı Kumlara boyanmış duygularımla Susayan bir çiçeğin özlemi gibi Hasretinle damla damla sevmişim seni // Yalnız bir kuytuda gözyaşlarım üşüyor Her zerre titrerken başka bir hüzünle Kirpiklerimden hazan olmuş sevdan düşüyor Gönlüm ücra köşelerde sessiz ve garip Mevsimlerin ardından seni bekliyor Hicranı yüreğinde dost edinip
Ah yurek sen nelere kadirsin sevdanin guzel halini yazip yorumlamissiniz kutlarim yurek sesinizi siir tadindaydi saygimla...
Yalnız bir kuytuda gözyaşlarım üşüyor
Hasretinle damla damla sevmişim seni
Bu kadardı işte. Bu kadar